16 Ekim 2010 Cumartesi

Saç Dökülmesine Karşı Pratik Öneriler

Merhabalar .
Yükseklisans tezimi yazarken yoğun stres altında olmam nedeniyle yoğun bir saç dökülmesine maruz kaldım.Gerek bloglarda gerekse diğer intenet sitesinde yaptığım araştırmalar sonucunda pek çok yararlı bilgiyle karşılaştım.Hepimizin yaptığı gibi zaman zaman da aktarın yolunu tuttum :) En sonunda deneme yanılma yöntemi ile saç dökülmesini çok büyük oranda durdurdum.Bu postumda sizinle kullandığım ürünleri paylaşmak ve eğer böyle bir sorununuz varsa size de yol göstermek istedim :)




Öncelikle Kadinlar Kulübü'nde bayanların deneyip,uygulayıp birbirleriyle paylaştıkları düşüncelerine çok değer verdiğimi belirtmeliyim.Moos'un ısırgan otlu sabunu ile ilgili yorumları da ilk oradan okumuştum.Daha sonra ısırgan otlu sabun hakkında internetten küçük bir aratıma yaptım ve saç dökülmelerine karşı epey bir etkili olduğunu okudum (Cilt problemleri için de faydalı olduğu yazıyor ama ben pek beğenmedim.Sabunlar konusunda ayrıca bir post hazırlamayı düşünüyorum,orada daha net anlatırım) .Genelde saçı sertleştirdiği için sabun kullanmayı pek tercih etmeyiz ama sonucun faydalı olduğunu gördüğüm için ilk yıkamada ,şampuan öncesi bu sabunu saçımı uygulamaya başladım.Gerçekten de dökülme üzerinde gözle görülür etkiler bıraktı :) (Fiyatı :5 TL)






İkinci önerim ise  hem kepeğe hem de saç dökülmesine çok etkili olduğu söylenen,yakınlarımdaki insanlardan da deneyip tecrübe edenleri dinledikten sonra uyguladığım Çam Terebentin Yağı . Şampuanınızın içine 1kapak kadar ekliyorsunuz ve kullanım öncesinde iyice çalkalıyorsunuz. 1şişesinden  2 veya 3adet şampuana yetecek kadar yağ çıkıyor,kullanım süresi anlayacağınız üzere epey uzun , aktarlardan rahatlıkla edinebilirsiniz. Fiyatı da makul 3tl civarında.Kokusu biraz rahatsızlık verebilir ama çok da kötü kokmuyor,bir kaç kullanımdan sonra alışacaksınızı hele de etkilerini gördüğünüzde kokusunu umursamayacaksınız bile :)

Bir de aktarın tavsiyesi ile aldığım NTD Naturel Doğaldan Saç besleyici yağ vardı fakat internnete resmini bulamadım , daha sonra resmini çekip yüklemeye çalışırım. Kullanım açısından yarattığı zorluk nedeniyle 2-3kez uygulamam sonrasında raftaki kullanılmayanlar arasında yerini aldı. Saç diplerinize masaj yaparak uygulamanız ve bir kaç saat bekletmeniz gerekiyor,biraz zahmetli bir iş. Benim gibi saçlarınız çok uzunsa bir de üşengeçseniz size göre bir ürün değil :) (Fiyatı 15 tl)

Eğer Isırgan otlu sabun ile Çam terebentin karışımlı şampuanı her yıkamada kullanırsanız kısa sürede etkisini göreceğinizin garantisini verebilirim :)


Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...