19 Ekim 2010 Salı

Online Make-up Shopping

Merhabalar !
Aslında tam bir aksesuar ve giysi düşkünü olmakla birlikte son günlerde makyaj temalı blogları o kadar sık takip ettimki, bir anda kendimi internetten online satış yapan siteleri ararken buldum.

Online alışveriş konusuna genelde temkinli davranmakla birlikte bu kuralımı yükseklisans tezimi editörlük hizmeti  için Amerikaya yolladığımdazorunlu olarak bozmuştum.Fakat o zaman da başıma gelen bir olay nedeniyle pişmanlık yaşamıştım.Şöyleki , tezimi İngilizce yazdım fakat akademik bir yayın olacağı için fazla hassas ve ayrıntcı davranarak dilbilgisi kontrolü için ABD menşeli bir siteye göndermeye karar verdim.Kredi kartı bilgilerimi girdiğimde ülkemizden kredi kartı ile ödeme kabul edemediklerini bunun nedeninininde Türkiye'de çok fazla kredi kartı sahteciliği olduğunu söylediler.(Bu arada kara listeye alınan diğer ülkeler ;Bangladeş,Zimbabve,Afganistan,Etiyopya,Hindistan, Arnavutluk vb..) Daha sonra beni epey uğraştırıp konfirme ettiler ...Üstteki ülkeleri aşağılamak istemiyorum , ama kendini bilmez insanların sahtekarlığı nedeniyle böyle bir muameleye maruz kalmak ,ülkemin adının kara listeye alınması  ve kredi kartının şahsıma ait olduğunu kanıtlamak için verdiğim çaba çok üzücüydü,o nedenle biraz bu online shopping işinden soğuduğumu söyleyebilirim.

Neyse sizin de başınızı şişirdim dönelim konuya :) İlk önce superdrug diye bir site buldum.Üstteki konunun ben de yarattığı tedirginlikle öncelikle fiyatı uygun ürünlerle bir deneme yapıyım memnun kalırsam daha sonra yeniden sipariş veririm diyerek şöyle bir bag oluşturdum;




Ödeme kısmına geldiğimde ise tüm Avrupayı kapsadığını söyleyen shippingde malesef Türkiyenin yer almadığını gördüm :) Ve yine hüsran..(Bu arada Tacikistan falan var...takıntı haline geldi; x var Türkiye niye yok! y var Türkiye niye yok! diyip duruyorum :) ) Sonrasında bugün feelunique isimli siteyi keşfettim.Tüm dünyaya ücretsiz kargo hizmetleri mevcut. (Listeyi de kontrol ettim Türkiye var) Ordan da şöyle bir sipraiş listesi oluşturdum ;


superdrugla kıyaslarsak oradaki fiyatlar inanılmaz derecede ucuzdu burdakiler Türkiye fiyatlarına daha yakın ama yine de uygunlar.İyi yani herhangi bir fiyat sınırlaması olmadan tüm dünyaya ücretsiz kargo hizmeti vermeleri ki benden tam not aldılar.

Şu anda elimde uzun bir liste halinde Birleşik Krallık'tan satış yapan site isimleri var ama henüz hepsini inceleme fırsatım olmadı. İnceledikten sonra kargo ücretleri ve fiyat kıyaslamalarını yapıp yeniden bir post hazırlamayı düşünüyorum :) Şimdilik sınırlı bilgi vermiş olsam da en kısa zamanda daha bilgilendirici bir tanıtım yapıcam umarım !

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...