23 Ekim 2010 Cumartesi

Günün Kombini


Eveeet bugünün kombininde normalde birarada pek sık kullanılmayan 2 renk ; füme&kahverengi var. Daha önceki postlarımdan da anlaşılacağı üzere kahverengi tonlarına bayılıyorum!Kombini oluşturmaya ilk önce omuzları payet işlemeli kaşmir kazaktan başladığım için tamamlayıcı renk olarak fümeyi seçtim. Eğer o payetler olmasa füme kullanmak hayatta aklıma gelmezdi ki normalde uyumlu olabileceklerini düşünmezdim .Omuzlardaki payetlerle aynı tonlarda , yüksek belli , klasik bir pantolon seçtim .Bilekleri dar ,önden hafif pileli şık bir model.Sonbahara uygun olarak altına kahverengi tonlarda topuklu  bilekten bot kullandım. Süet , orta boy, şık bir parçayla da kıyafeti tamamlamaya çalıştım.Çantanın sapındaki füme zincir de yine bu tonlarda seçilen diğer parçalarla mükemmel uyum yakaladı. Ama siyah, lacivert, kahverengi gibi pek çok renkte ortaya çıkan tam tonunu tutturamama durumu  bot-çanta-kazak 3'lüsünde söz konusu oldu , yine de elimden geldiği kadar birbiriyle uyacak tonda parçalar seçtim , o kadar kusur da affola :) Son olarak kombini tamamlamak için 2 adet küpe seçtim.İkisi de omuz detaylarıyla aynı renkte taşlı küpeler , birisi küçük diğeri halka küpe severler için seçilmiş daha büyük küpeler. Kombin beğeninize sunulmuştur efendim, yorumlarınızı bekliyorum :)



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...