31 Ekim 2010 Pazar

Günün Kombini

 İlk kombin için pazar günü rahat ve , spor ve şık olmak isteyenler için uygun bir eşleştirme yaptım.Hem sonbahara da uygun bir kombin! En sevdiğim renklerden biri olan gri renkteki bir sweat shirt seçtim, tek omzunda kocaman gösterişli bir dantel süsleme var, sade sweat shirtü bir anda hareketlendirmiş.Altına buz mavisi skinny jean seçtim.Ayakkabı olarak ise opsiyonel olarak süet bot , bir adet sandalet(evet yazı bitiremedim henüz !) , bir adet loafer bir adette Oxford (çok şaşırtıcı değil mi!) seçtim.Hepside omuzdaki işleme ile aynı renkteler.Ben 4ünü de çok uyumlu buldum ,siz ne düşünüyorsunuz?


Bugünün ikinci  kombini  "Yazın geldiğini kabullenemeyen kızın kombini" şeklini aldı .Bu hava da bu da ne şimdi demeyin? Gözüm gönlüm şenlensin istedim ! :) Çiçek desenli herşeyi seviyorum o nedenle kısa , katlı bir çiçek desenli etek seçtim.Etek kombinleriyle çok yaıştığını düşündüğüm ve kendiminde sık sık kullandığım mini bir ceketle eteğin içindeki mavi çiçeklerle uyum oluşturdum.Kot ceketin içine (gözükmüyor gerçi) beyaz bir top seçtim. Ayakkabı olarak da burnu açık şirin, nar çiçeği tonlarda bir ayakkabı seçerek yaz günü kombinimi tamamladım :)


Son kombinim ise "tamam unutmadım ,sonbaharda olduğumuzun farkındayım!" kombinim.Jean ile yapılan kombinlerde hoşlandığımı daha öncede söylemiştim ,paçası katlı yırtık bir jean seçtim.Bu sene tüm vitrinleri süsleyen kürklü yeleklerin kahve tonlarında kırçıllı olanı ile krem tonlarda bir gömleği kombinledim. Ayakkabı olarak da en favori botlarımı seçtim! süet&kahve&püsküllü! Bu kombini kendim severek giyerdim:) 

Sizin beğendiğiniz bir kombin var mı? :)

2 yorum:

Pearl Westwood dedi ki...

I like your sets, you have a great eye!

Your style is your signature dedi ki...

aww! Thank you so much :) you made me so happy! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...