21 Eylül 2010 Salı

HAREM PANTOLON KOMBİNLERİ

Diesel ve Zara başta olmak üzere pek çok markanın 2010-2011 kreasyonlarında bulunan Harem Pantolonlar  bu sene hepimizin gardropunda yerini almaya şimdiden aday.

Ben de hazır Harem Pantolonlar bu kadar gözdeyken 3farklı kombin ile bu pantolonların nasıl kullanılacagına değinmek istiyorum.
Kot gömlekler pek çok farklı kombinin parçası olarak kullanılabiliyor. Ben bu kombinde  bilek kısmında kot bir  parça ile hareketlendirilmiş bir harem pantolon ile kot gömleği biraraya getirmeyi denedim. Pantolon ile aynı tonda bir çanta ve yine aynı tonda ucu açık botlarla da tamamlayarak hem sade bir şıklık hem de günlük kullanıma uygun bir görünüm elde ettim.


İkinci kombinde ise toprak tonlarında , omuz kısımlarında pullar ile hareketlendirilmiş şık bir blüz ile kahverengi bir harem pantolon kullanarak çivi topuklu bir kısa bot modeli ile tamamladım. Şık ama abartıdan uzak bir görünüm için ideal bir kombin elde ettim.

Üçüncü kombin ise diğer iki kombine kıyasla daha ışıltılı ve daha gözalıcı. Harem pantolonun tamamlayıcısı olarak bu sefer gri ile mükemmel uyum sağlayabilecek, göğüs kısmı taşlı bir beyaz straples blüz ile buna uyumlu olan taşlı bir ayakkabı tercih ettim.Yine bu parçalarla uyumlu gri üzerine az taşlı bir clutch çantayla da kombini tamamladım.

Genelde yüksek belli olmaları nedeniyle 2. ve 3. kombinde blüz harem pantolonun içine sokularak kullanıldıysa da ilk kombinde olduğu gibi pantolonun üzerine çıkarılan daha bol ve uzun parçalarla da kolaylıkla uyum sağlayabilecek , değişik kullanımlara uygun harem pantolonlar bu sezon hepimizin giyim tarzında etkilerini göstericek gibi.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...