28 Ekim 2010 Perşembe

Günün Kombini

Bugünün kombinleri   " hava nasıl olursa olsun ben şortumu giyer çıkarım! " diyenler için hazırlandı :)


Ben genel olarak uzun kollu blüz ve t-shirtlerle yapılan şortlu kombinleri seviyorum , altına giyilen sade bir ayakkabı ile oldukça spor bir şıklık elde edebiliyorsunuz.İşte bu kombinde de bunu göstermek istedim. Asimetrik kesimli ve asimetrik desenli siyah beyaz bir t-shirt ile siyah klasik bir şortu kombinledim.Ayakkabı olarak da bu kombinlerle en çok yakıştırdığım babetlerin siyah olanını seçtim.


Bu kombin ise içindeki Miley Cyrus'a engel olamayanlar için hazırlandı :) Kareli gömlek - şort ve UGG kombinasyonu Hollywood ünlüleri arasında epey rağbet göruyor ama benim aklımda kesinlikle Miley Cyrus ile özdeşleşti :) 



Son kombinimiz ise hem farklı hem de şık olmak isteyenler için. Bol yırtıklı bir ince kazak yine bolca yıpranmış bir kot şort altına da benim için şıklıkla özdeşleşmiş olan Oxfordların kazak ile uyumlu olan gri rengi ! 


Peki sizin kombininiz hangisi? :)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...