17 Ekim 2010 Pazar

Haftanın Rengi : Camel

Haftanın rengi konsepti dahilinde her hafta bir renk üzerinde durup o renkten beğendiğim parçaları sizinle paylaşıcam :) Bu haftanın rengi Camel. Çok sevdiğim bir renk olmasının yanı sıra bu mevsimde kullanmak için çok uygun , sonbaharın atmosferini içinde barındıran bir renk. İşte bu hafta için seçtiğim parçalar ;

Özellikle çantayı çok beğendim! (Mulberry , 595$) , kuzu derisiymiş. Zinciri ve üzerindeki parçalar ile yarattığı tarz benim çok hoşuma gitti.Boyfriend Blazer ise Toshop'ın.(65GBP) . Makosenler jean & atler ikilisi ile kombinlendiğinde çok şık durur heleki alttaki şapkayı da takarsak..Bence süper ! Gözlükler vintage. Kemer son derece şık. Sade bir elbiseyle kullanıldığında hem elbiseye renk katıcak hem de biranda havasını değiştiricek bir parça.Pantolon ise bu senenin modasını yansıtıcak cinsten.Bu modellere ilgi duyanlar için Zara 2010 Sonbahar Koleksiyonuna bakmalarını öneririm.

Bu haftalık "Haftanın Rengi" 'nden bu kadar. Şimdilik hoşçakalın ! :)

8 yorum:

SvGLove dedi ki...

Blogun hayırlı,uğurlu olsun:) Çok eğlenceli bir aktivite olacağını anlayacaksın zamanla:)
İlk izleyicin olma şerefine eriştiğim için de çok mutluyum:)
(bu arada kelime doğrulamayı kapatsan daha kolay olur yorum yapmak;))
Sevgiler...

Your style is your signature dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)
Çok mutlu oldum, sadece kendi kendime yazıcam ve hiç izleyicim olmuycak diye düşünmeye baslamıstım şimdi yazmaya daha da heveslendim :)

henüz yeni oldugum için çok keşfedemedim,eğer nerden kapatacagım konusunda yardımcı olursan cok sevınırım :)

SvGLove dedi ki...

Canım bana da ilk yorum olarak bu gelmişti:)
Kumanda panelinden ayarlara giriyoruz,oradan yorumlar tab'ına,orada "Yorumlar için kelime doğrulama gösterilsin mi?" kısmına HAYIR diyoruz:)
Kolay gelsin;)

Your style is your signature dedi ki...

Hallettim canım , çok teşekkürler yardımın için :)

Stil Direktoru dedi ki...

Blogumda bazı kombinlerimde en sevdiğim ton camel diye yazmıştım sevdim bu postu :)

Your style is your signature dedi ki...

Teşekkür ederim :) Sizin gibi blog açmaya karar vermeden de sürekli takip ettiğim , zevkine güvendiğim bir bloggerın yorum yapması mutlu etti beni ! :)

Duygu Fedakar dedi ki...

canımm inşallah bol bol izleyicin olur güzel şeyler paylaşırız hayırlı olsun blogun:)

Your style is your signature dedi ki...

çok çok teşekkür ediyorum simoncum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...