31 Ekim 2010 Pazar

La Diva Sabunlarım & Aktardan Notlar

Bugün daha önce bir kaç blogda okuduğum ve sadece Kipa'larda veya A101'de bulunduğundan bahsedilen Bagno di Roma isimli sabunlardan almak için A101'e gittim. Daha önce de belirttiğim üzere tam bi sabun hastasıyım ve yeni sabunlar denemek bana büyük bir keyif veriyor. A101'in çalışanına bu meşhur Bagno di Roma sabunlarını sordum fakat o markayı artık satmadıklarını onun yerini La Diva'nın aldığını söylediler. Bu markayı da yine aynı bloglarda okumuştum bu nedenle denemekten birşey çıkmaz diyerek 2 tane aldım :) 

Aldıklarımı tanıtmadan söylemeliyimki ikisi de doğal sabunlar ve müthiş kokuyorlar ! Şimdiye kadar pek çok sabunla haşır neşir olmuş olan şahsımdan tam not aldılar! Yanlarında küçücük bir parça var o kısmı aşağı doğru itiyorsunuz ve "koklayın" yazıyor , kokuları ile de iddialı olduklarının bir göstergesi olsa gerek.



Aldığım sabunlardan ilki kayısılı.Yağlı ve akneli ciltler için. Besleyici,nemlendirici ve yumuşatıcı özelliğe sahip , cilde canlılık veriyor ve en iyi kısmı AKNE ÖNLEYİCİ . Cilt hücrelerini besleyerek ideal nem dengesini koruyor . Kayısı yoğun derecede A vitamini içerdiğinden cilde doğal bir canlılık veriyormuş , Roaccutane'ın da içinde yoğun derecede A vitamini içerdiğini düşünürsek tüme varım yöntemi ile kayısı içerikli sabunların akneye etki edebileceği varsayımına kapıldım ama tabi bu tamamen benim anti-tıbbi görüşüm :) Bir de koklamaya doyamadığım enfes kokusu varki şimdiye kadar denediğim kötü kokulu sabunlardan kendini hemen ayırıyor :)




İkinci sabunum ise lavantalı. Kuru ciltler için diyor fakat  ANTİ-SEPTİK etkili olduğunu görünce akneye meyilli ciltler için iyi gelebileceğini düşündüm. Rahatlatıcı, ferahlatıcı , sakinleştirici ve uyarıcı bir etkiye sahip.(hepsine aynı anda nasıl sahip onu anlamadım gerçi!) Cildi uyararak kan dolaşımının hızlanmasına yardımcı oluyor.İltihaplanmayı önleyici (bu da sanki sivilcelere iyi gelirmiş gibi geldi bana , tamamen şahsi yorumum :) ) , hücre yenileyici ve anti-septik özelliği ile doğal bir koruma sağlıyor. Çiçek kokularını sevmememe rağmen kokusu güzel. 

Fiyatları 2.5TL'ydi ve boyut olarak da epey büyükler. (150gr) 

Gelelim ordan sonra uğradığım aktardan notlara ;
  • Akneye meyilli cildim için sabun aradığımı söylediğinde şu anda elinde olmadığını ama üzüm çekirdekli sabunun harika bir etki yarattığını , kırmızılıklar ve hatta lekeler üzerinde etkisinin inanılmaz olduğunu söyledi.Her aktar gibi kükürtlü sabunu da önerdi.
  • Ellerimi tuttu , sıktı , sonra gözlerimi 2 parmağıyla açtı gözbebeklerimi inceledi , "hanım kızımızın elleri soğuk, tahminen ayakları da hep soğuktur,üşüyordur " dedi , bildi ! Pekmezin içine üzüm çekirdeği kat ve her sabah mutlaka 1 kaşık ye dedi (zaten B12 eksikliğim var , doktorla aynı teşhisleri aktar amca da yaptı :) ) Sanırım üzüm çekirdeği her derde deva birşey.Bi ara araştırıp incelemeliyim !
  • Saç diplerimi inceledi , kaşıdı , saçlarıma baktı , düzleştirici veya maşa kullanıp kullanmadığımı sordu , daha cevaplamadan "saçlarınızı mahvediosunuz kullanmayın evladım şunları" dedi."İlla kullanıcaksanız diplerinize değil sadece uçlarına uygulayın , saçınızı kuruturken de saçlarınızı ellerinizle kaldırın uç kısımlarından hafifçe kurutun ve saçınız için katranlı sabun kullanın " dedi.
Kendisini çok sevdim , biraz acelemiz olduğundan daha fazla vakit geçiremedim ama en kısa zamanda gidip uzun uzun bilgi almak ve deneyimlerinden faydalanmak istiyorum :) 

Bir de müthiş sabunlar vardı ama inceleyecek vaktım olmadı , hele bir serisi vardıki  3 katmanlı ; bir katı sabun bir katı peeling etkili sert bir madde diğer katı sünger , resmen kalbimi fethetti ! Tüm seriyi inceleyip hepsini almak istiyorum :) Onlarında fiyatı gayet uygundu 7.5 TL'ydi.

Şimdilik aktar ve sabun deneyimlerim bu kadar , sabunları kullandıktan sonra etkileri ile ilgili daha detaylı bilgi verebilirim :)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Bunu kesinlikle denemeliyim bence(: kayısı ve kokusunu seven biri olarak da zannediyorum ki kayısılı olan bana çok uygundur. :L:

Your style is your signature dedi ki...

evet kuzum denemelisin :) müthiş kokuyorlar :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bu aktar amca nereyededir. merak ettim bir de ben gideyim derdime derman bulsun saçlrımın dokulmesıne bir sey der herhalde :))

bende en ucuzundan en pahalısına kdr deneim ama pek memnun kalamdım.
bir de bunu deneyim bulursamç

Your style is your signature dedi ki...

ben de misafirliğe gittiğimde tesadüfen buldum. demetevlerde bir yer de ama o tarafı pek bilmediğim için net tarif veremıycem malesef :(

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben demetevleri çok iyi biliyorum :)
tarif edersen belki bulurum.
yada bir daha gitiinde lütfen benim için dükkanın ismini al tabi bulundugu caddeyle beraber.

Your style is your signature dedi ki...

sanırım 12caddeye yakın , büyük bir yer , eğer sorarsan herkes gösterir çünkü sanırım etrafta başka aktar yok :)

Tabiki! eğer bayramda o tarafa gidersem ismini alırım senin için :)

Adsız dedi ki...

Merhaba ;

Yazınızı ilgiyle okudum ; peki sonuç ne oldu olumlu yada olumsuz bilgi verebilir misiniz :? Ürünlerden memnun kaldınız mı ?

izmirorganizasyon dedi ki...

Neler yapabiliriz?

Öncelikle İzmir Ajans olarak 2004 yılında kurulmuş ve hizmetlerine devam etmekte olan bir firma olduğumuzu, dolayısıyla deneme yanılma değil tecrübeyle hareket eden köklü bir firma olduğumuzu belirtmek isteriz. Genel olarak ürün, hizmet marka ve tantım konularında özellikle sosyal medya, video prodüksiyon ve internet bilişim alanında ve ayrıca fotoğraf çekiminde de tecrübeliyiz. Hizmetlerimize başlamadan önce sizlerin firkirlerini dinliyor, kendi tecrübemiz ve sizin hayalinizdekileri harmanlayıp, fikir alışverişlerinin ardından yol haritamizi belirleyip vaad edilen süre zarfında hizmetinizi gerçekleştiriyoruz. Yaptığımız hizmet ne olursa olsun, ihtiyacınız olanı sağlayacağımızdan emin olabilirsiniz. Yol haritasını çizerken isteklerinizi ve tasarrufunuzu ilk sıraya alıyoruz. Ömür boyu profesyonel iş ortağınız olacağız.

Video Montaj ve Prodüksiyon

Her firmanın tanıtımının yapılacağı bir hikayesi vardır. Bir firmayı kurmak, geliştirmek ve popülerleştirmekten geçen ilk yol tanıtım filmi çekiminden geçmektedir. Firmanızı popülerleştirmek ve yayıngınlaşmasını sağlamak için harika fikirlerimiz var. Siz hayallerinizi anlatırken biz ihtiyacınız olanı tespit edip, onu hayata geçirmek için elimizden gelene yapacağımızdan kuşkunuz olmasın. Sosyal medya ve internet hizmetleriyle video prodüksiyonü harmanyalıp ortaya çıkan en fes hizmetin keyfini çıkarmanız için sizi bekliyor olacağız.

adil organizasyon dedi ki...

çok iyi bir makale uzun suredir sizleri takip etmekteyim sektorde sizden iyisini goremedim yapmiş oldugunuz çalişmadan dolayi sunnet organizasyonu çok iyi bir bir puroje teşekkurler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...