16 Ekim 2010 Cumartesi

Günün Kombini

Merhabalar!
"Günün Kombini" başlıklı postlarımda diğer bloglardakinden farklı olarak gün içersinde kendi giydiğim kombinleri değil sizler için oluşturduğum kombinleri paylaşıcam. Umarım memnun kalırsınız :)

Bugün "Günün Kombini" için hepimizin günlük hayatta sık kullandığı ve benim de en sevdiğim 2 parça olan gömlek &jean'i  farklı ayakkabı ve çanta seçenekleriyle kombinledim.


Gülkurusu tonundaki sade bir gömlek ile mavi skinny jean'i  yine gülkurusu tonlarında 5ayrı çanta ve ayakkabı/bot ile kullanarak farklı seçenekler yarattım. Benim favorim 3numaralı kısa bot ve tüm çantalar !!! :) Peki ya sizin favoriniz hangisi? :)


2 yorum:

Duygu Fedakar dedi ki...

bayıldım kombinine bugun kombininden ilham alıp jean ve gömlek giycem:)

Your style is your signature dedi ki...

oleeey :)
bana kalsa sanırım her günü jean &gömlek günü ilan edebilirim!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...