29 Ekim 2010 Cuma

Blush Paper / Kağıt Allık



Hangimiz günün ilerleyen saatlerinde aynaya bakıp sabah yüzümüze uyguladığımız allığınızın kaybolduğunu yüzümüzün solgun bir renk aldığını farketmemiştir? İşte artık tam da bu durumlarda kullanıma uygun , son derece pratik ve fırça gerektirmeyen yeni bir  allık var ; "Kağıt Allık" ! Ben gördüğümde çok şaşırdım , ilginç geldi .Sonra hakkında biraz bilgi topladım.Bakalım Blush Paper-Kağıt Allık neymiş :) 

Kağıt allıkların en güzel yanı kolay taşınabilir yapılarıyla fırçaya ihtiyaç duymadan istediğiniz zaman yanaklarınıza renkli dokunuşlar yapmaya imkan vermesi.İçeriğindeki pudralı yapısı her kullanışta  kalıcı ve parlak bir uygulama sunuyor.Canlı bir görünüm elde etmek için kağııd yanak bölgenizde hafifçe ovalayın . Derinlik katmak veya rengi daha yoğunlaştırmak isterseniz yeniden uygulama yapabilirsiniz.

Mai Couture tarafından satılan ürünün 3 renk seçeneği mevcut. Her bir kutunun içinde 5tane kağıt var ve fiyatı 16 $ olarak belirtilmiş.

Kendisine özgü  şık , cüzdan şeklinde bir çantanın içinde yer alıyor Blush Paperlar fakat zannetmeyinki bu çanta yer tutan büyük bir çanta ! Kullanım kolaylığı fikri ile yola çıkan ürünün çantası da kullanımda pratik olması açısından cebinize , gece kullandığınız clutchlarınızın içine sığabilecek kadar küçük ve ince.Benim gibi hijyen konusunda biraz  takıntılı olanlar için kağıtların çanta içinde sağlıklı muhafazası da ürünü tercih için ek bir neden olabilir :)


                          Sizce de oldukça pratik ve kullanışlı değil mi? :) Şahsen ben çok sevdim !

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...