23 Ekim 2010 Cumartesi

Günün Kombini no#2

Yoğun soğuk hava dalgalarının ardından hazır son kez güneş hafif hafif kendini gösterirken tadını çıkarmalı ve t-shirt & jean ikilisini kombinleyerek yazdan kalma bir keyif yapmalıyız diye düşündüm! Veeee bugünün ikinci kombininde 3 farklı t-shirt-yırtık jean-ayakkabı kombinasyonu oluşturdum.



Her üç kombin için de salaş ve rahat t-shirtler tercih ettim.

Kombin no#1 : İlk kombin için beyaz üzerine siyah baskılı bir tshirt,altına yırtık koyu mavi bir skinny jean ve ayakkabı olarak da düz siyah , tshirtün baskısı ile uyumlu babetler seçtim.

 Kombin no#2: İkinci için ise çok açık gri tonlarda üzerinde bordo deseni olan sevimli bir tshirt seçtim.Bu kez altına  hafif bol , bilekleri katlanarak daha salaş bir model almış  ve daha açık tonlardabir jean seçtim.Spor ayakkabı tercihimi tshirt ile son derece uyumlu bordo ve üzerinde gri detaylar olan Adidas ayakkabıdan yana kullandım.Bence güzel bir kombin oldu :)

Kombin no#3 : Son kombin de ise ilk 2 kombine göre biraz daha renkli ve sevimli parçalar seçtim. Sağ omzunda kırmızı & turuncu tonlu düz beyaz tshirtü bu sefer yine ilk kombindeki gibi skinny jean ile tamamladım. İlk kombindekinin aksine epey açık renkte olan bu jeanin altına benim de favorilerimden olan Oxfordların turuncu renginden seçtim ve tshirt ile ayakkabı arasındaki uyumu oluşturmuş oldum :) Gerçi Oxfordun kırmızısını bulsam onunla kombinliycektim fakat turuncuyla da fena olmadı bence :)

Bunlar benim yırtık jean & tshirt kombinlerim , siz de yarın kendi kombininizi oluşturun ve dışarı çıkıp güneşin son demlerinin tadını çıkarın ! Herkes şimdiden  iyi pazarlar :)



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...