25 Ekim 2010 Pazartesi

Watsons'dan Haberler


Bugün Watsons'a uğradığımda incelemek için bir de katalog aldım , hazır elimde katalog varken de indirimli ve hediyeli ürünleri sizlere söyleyim, yeni ürünleri de tanıtıyım belki işinize yarar diye düşündüm :) 

Watsons'da tüm Nivea Dudak Makyaj ürünlerinde %40  Loreal Paris maskaralarda ise %15 indirim var. Benim en sevdiğim markalardan biri olan Maybelline ise ten ürünlerinde %20 indirime girmiş. Alix Avien ve Rimmel markalı ürünlerde ürün çeşidinde ayrım olmadan 1 ürün alana 2inci ürün % 50 indirimli.Rimmel kampanyası 28Ekim tarihinde sona eriyor.

Gelelim hediyeli ürünlere.. Nivea'dan fondöten alan herkese göz makyaj temizleme losyonu hediye! Ayrıca Pastel'den bir ruj alana da oje hediye ediyorlar. Acele edin çünkü Pastel kampanyası belirlenen renk ve stoklarla sınırlı..

Watsons'ın Green Tea cilt bakım ürünleri 4.99'dan satışa sunulmuş. lk önce tea tree oil olarak okuyup bir anda üstüne atlama refleksi göstersem de yeşil çay olduğunu farkedince kendimi tuttum :) Ama fiyatlar çok cazip. Eğer bu ürünlerden kullananan varsa yorumlarınızı lütfen paylaşın :)




İngiltere'nin 2. büyük makyaj devi olan Superdrug'ın Natural High doğal cilt bakım ürünleri serisindeki ürünler ise 8.99'dan başlayan fiyatlarla yine Watsons'ta. 



Nivea el kremi çeşitleri ise yanında Nivea dudak kremi hediyesi ile 7.90 gibi uygun bir fiyata satılıyor. Neutrogena göz makyaj temizleyicisi 15.90'dan 12.90'a düşmüş. Superdrug'ın 75ml'lik yüz maskeleri ise 4.99'a ve sadece Watsons'ta.
Furitkicks&Natural's doğal saç bakım ürünlerinde ise 3 al 2 öde kampayası var. Kivi & avokado  veya nar & greyfurt özlü bu ürünler saçınızı hem güçlendiriyor hem de onarıyor.İçeriğindeki A , C , B5 , B12 vitaminleri saçınızı beslerken  yapılandırıyor.Koruyucu UV filtresi sayesinde ise saçınızın rengini korumaya yardımcı oluyor. Bu ürünleri kullanarak aynı zamanda markanın Türkiye'de meme kanseri hakkında kadınları bilinçlendirme erken tanı konularında yaptığı çalışmalara küçük bir katkıda bulunmuş oluyorsunuz.Yani bir taşla 2 kuş :)


Superdrug'ın sadece Watsons'ta satılan roll on ve deodorantları da yine çok uygun fiyatlara sahip. Roll-onlar 2.99 deodorantlar ise 3.99. 


Tüm Watsons refill el sabunlarında 28 Ekim'e kadar 3al 2öde kampanyası var . Ayrıca Olive , lavanta ,Grape Bella bakım ürünleri (ki ben bunları çok seviyorum!!! ) tıpkı sabunlar gibi 28 Ekim'e kadar 3 al 2öde kampanyasına dahiller. 


Son olarak Türkiye'de ilk defa Watsons'ta Garnier anında etkili kapatıcı göz roll-on 2si bir arada satışa sunulmuş. Gözaltı halkalarına karşı nemlendirici bakım ve morlukları anında kapatıcı etkisi olduğu yazıyor tanıtımında . Ben daha önce bu ürünün gözaltı morlukları için olan yeşilini kullanmış ve pek de bir etki görememiştim ama yine de seçim size kalmış.



Peki, ben bugün Watsons'tan ne aldım ? Akşam cherryculture ve elf'ten seçtiğim ürünleri alacağım için tok gözlü bir alışveriş hastası gibi davrandım ve sadece ne zamandır almaya niyetli olduğum Maybelline Falsies maskarayı aldım. Fiyatı heryerdeki gibi 14.99'du. Satış yapan bayan eğer kirpiklerinde uzunluk değil dolgunluk arıyorsan bu ürünü kullanabilirsin dedi ki benim de tam olarak istediğim buydu :) Normalde Nivea Volume Nanodefinition maskara kullanıyordum(ki oldukça memnundum , herkese tavsiye ederim!), fakat takma kirpik efekti yarattığı söylenen Falsies'i denemeden de edemiycem :) O nedenle sonunda merakıma yenik düştüm ve aldım ! :)


(Normalde kullandığım)                                                               (Bugün aldığım)


İşte böyle sevgili Watsons ve makyaj severler :) Umarım verdiğim bilgiler işinize yaramıştır...İyi alışverişler!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...