2 Kasım 2010 Salı

DIY İçin İlham Alınabilecek Taytlar

Son 2 yıldır taytlar dolaplarımızın  değişmez öğesi haline geldi. Pek çoğumuz artık pantolon kullanmak yerine yerine taytları tercih ediyoruz.Şahsen ben kot pantolonlarımı çoktan rafa kaldırdım , hem görünüş hem de kullanımının verdiği rahatlık açısından kot kumaşından yapılan taytları tercih ediyorum. Bir kaç tane de çiçek desenli tayt aldım , renkli t-shirt ve kot gömlekler ile çok şeker kombinler oluşturmaya imkan tanıyor :) Hollywood ünlüleri de deri taytları sık sık kullanıyorlar ama onu kullanmak biraz daha cesaret işi. Peki taytlarımda daha ilginç , daha kendimize özgü , farklı ve özgür kullanımlar için ne gibi değişiklikler yapabiliriz? İşte bu postta DIY olarak kolaylıkla uygulanabilir tayt örnekleri var .Bunlardan ilham alarak   kendi imzamızı atmak ve tarzımızı yansıtmak tamamen yaratıcılığıma kalmış :)


 Zımbalı olan herşeyi seviyorum ♥ Gayet kolay bir uygulama.Tek yapmanız gereken taytın arka kısmına düz bir şerit halinde zımbaları monte etmek !

 Bunun da uygulaması gayet kolay .Taytın yan kısımlarından kesikler atıyoruz ,istediğimiz sayıda ve istediğimiz boyutlarda..Sonuç oldukça güzel !
 Eğer dersenizki ben taytımı kestim ama biraz da renklendirmek istiyorum o zaman da taytın altına renkli bir tayt veya çorap giyerek farkınızı ortaya koyabilirsiniz.

 Bu da yine zımbalı bir model. Yan tarafına boydan boya zımba monte edilmiş.

 Bu modelde de tayt bilek kısmından kesilerek kesilen kısma bir fermuar dikilmiş. Farklı ve orjinal bir tarz yaratılmış .

 Yine zımba kullanılarak oluşturulmuşm bir model. Bu defa zımbalar daha yoğun ve belirli bir model oluşturacak şekilde tayta eklenmişler. Elinizde zımba olduktan sonra herşey sizin elinizde, yaratıcılıkta sınır yok!

 Bu modelde de kübik zımbalar bilek kısmına konmuş,Daha sade bir uygulama yapılmış.
 Bunda ise kalça kısmından küçük yuvarlaklar kesilerek bal peteği görüntüsü oluşturulmuş.

 Bu da oldukça farklı zincirli bir model.Biraz da uçuk.

Son modelde ise tayt ön kısmından büyük parçalar halinde kesilmiş ve her parça bir öncekinin içinden çekilerek bu model oluşturulmuş.Ben daha önce bir t-shirtümde bu modeli uygulamıştım ama taytta verdiği sonuç kesinlikle daha güzel olmuş , özellikle bunu renkli bir çorapla denemeyi isterim! :)

Belki siz de bu modellerden esinlenerek kendinize özgü daha orjinal taytlar ortaya çıkarırsınız.Ne dersiniz? :)


1 yorum:

Pelin P.A. dedi ki...

Merhaba;
Tüm zımba ve çivi çeşitleri için blogumu ziyaret edebilirsiniz.
www.pelinizi.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...