8 Ocak 2011 Cumartesi

Yeni Blog Ödülü & Mim / New Blog Award and Mark

 (Sorry for the international readers because this posts gonna be a Turkish one .There is a Turkish questionnaire in this post , since I am marked by medannseri to answer the questions  , but I promise to catch up with the next post!) 

Birkaç ay öncesine kadar kendisi gibi tez yazma işkencesini çektiğim ve ruh halini gayet iyi anladığım (hatta durumu bana göre epey esprili bir şekilde karşılayan[ben saç baş yoluyordum da!] )   medannseri hem bloğuma güzel bir ödül vermiş hem de beni mim'lemiş :) Kendisine kocaman teşekkürlerimi iletiyorum, çok mutlu etti beni !

İşte bu da ödül, ismi gereği gayet sempatik bir ödül,aynı şekilde benim de yüzümde gülümseme oluşturdu :)

Gelelim mim'in konusuna , Mim yaratıcısı bloggerlar bu sefer daha kişisel sorular bularak farklı bir mim oluşturmuşlar,işte sorular ve benim cevaplarım ; ( gerçi medannseri'nin cevapları öyle eğlenceliydiki benim genellikle tek kelimeden oluşan cevaplarımı okumak pek de tad vermeyebilir baştan uyarıyım!)

Kaç yaşındasın? Tam bir ay sonra 26 :)
İsminizin son harfi ne?  L
En sevdiğiniz renk? Gri
Kilonuz kaç? 52
Boyunuz kaç? 1.66
Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz? ilk ve tek.
En sevdiğiniz şarkı? çok düşündüm ayırt edemedim ama bana en huzur vereni ;Priscilla Ahn / Lullaby




Sizce sarışın mı esmer mi? esmer
Sigara kullanıyor musunuz? hayır 
Alkol?  özel günlerde  ,ölçüsünü bilerek.
Çayı fincanda mı içersiniz çay bardağında mı? fincan boyutunda çay alabilen büyük cam bardaklarda 


Mim'i cevaplamak isteyen tüm arkadaşlara gönderiyorum :) Ödülü de bloğumu okuyan ,yorumlarını eksik etmeyen ve bloglarını okuduğumda yüzümde gülümseme oluşmasına neden olan  tüm sevgili blogger arkadaşlarıma yolluyorum!

3 yorum:

Your style is your signature dedi ki...

rica ederim keyifle cevapladım :) sen laf dolandırmamıssın oldukça keyifli hale getirmişsin zevkle okudum :)

makyajblogum dedi ki...

Canım çok güzel kısa ve net cevaplamışsın :) Bu arada şarkı ve Priscilla Ahn 'nın sesi ne kadar dinlendiriciymiş :)

Your style is your signature dedi ki...

evet tatlım tavsiye ederim :) şarkının ismi gibi kendisi de ninni gibi ben uyurken priscilla ahn dinlemeye bayılıyorum rahatlatıyor insanı :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...