11 Ocak 2011 Salı

Alessandra Ambrosio vs Taylor Swift

(TR) (EN) 
Scroll down for English

Love Potion no.9 isimli filmi bilir misiniz? Aşkı arayan bir adam bir çingeneye fal baktırır, çingene falda ona 9 numaralı aşk iksirinden içmesini böylece gördüğü herşeyi seviceğini söyler. İşte 1992 yapımı bu film bugünlerde ünlülerin giydiği t-shirtlerde yeniden hayat bulmakta. Pek çok farklı t-shirtte yer alan iksirin  pullarla süslenmiş sweat shirtünü Alessandra Ambrosio ve Taylor Swift giymişler. Bakın bakalım hangisine daha çok yakışmış? :)

Wildfox Love Potion no.9 Crewneck Sweater - 179 $ 


Do you know the movie called “Love Potion no.9” ? A man seeking for love visits a gypsy fortune teller. The gypsy tells him to drink the love potion number 9 , thus he would love everything he lays eyes on. Now, the movie that has been made in 1992 ,   revives on different t-shirts that celebrities wear. The sequined sweat shirt version of these  t-shirts have been worn by Alessandra Ambrosio and Taylor Swift. You decide which celebrity looks better. :)


10 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Aaa ben o filmi izlememiştim, ilginç bir konusu varmış :) Hangisine daha çok yakışmış emin olamadım, sanki Alessandra daha iyi taşımış gibi...daha bi doğal gözüktü gözüme :)

Your style is your signature dedi ki...

ben de ona daha çok yakıştırdım,daha kendine güvenli duruyor :) Taylor'da pek bi süklüm püklüm durmuş sanki :)

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

Alessandra diyorum! ayrıca saç rengi ve ruj süper gitmiş ben cesaret edemiyodum bu renk ruja deneyeyim ben de:D

Filmi merak ettim hemen buluciim:)

Your style is your signature dedi ki...

kesinlikle doğal tonlu makyaj ve nude rujla süper olmus !:)

Duygu Fedakar dedi ki...

ikisinede bayıldım bende istiyorum bu aşk iksirinde:)

Your style is your signature dedi ki...

ben de istiyorum ben de alıyım giyiyim :)

Duygu Fedakar dedi ki...

ay acaba nerden bulabilirizz:)

Your style is your signature dedi ki...

http://www.wildfoxcouture.com/shop-now/lovepotionno9-crewnecksweater.html

http://www.singer22.com/

ama fiyatı bi sweat için çok uçuk :/

Tanya dedi ki...

love the top!

http://therenaissance-of-inner-fashion.blogspot.com

Your style is your signature dedi ki...

me too! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...