3 Ocak 2011 Pazartesi

Takı Standları /Jewelry Stands(Now available in English)

Glitter Text Words - http://www.glittertextlive.com

(TR) (EN)
( Bundan böyle zamanım oldukça postlarımı hem Türkçe hem de İngilizce hazırlıycam , postun üst kısmında TR ve EN yazarak iki dilde yazıldığını belirteceğim)
(From now on , I am going to dispose  my posts both in English and Turkish and I am going to  indicate this by writing EN and TR [representing English&Turkish] at the top side of the posts)

(TR) Hepimizin ortak problemi..Çok takı, az yer ! O nedenle ben şahsen sürekli bir arayış içersindeyim .Küpelerimi nereye assam? Yüzüklerimi nereye yerleştirsem? diye sürekli yeni çözümler üretiyor/arıyorum. Türkiye'de seçenek çok çeşitli olmadığı için arayışımı internet siteleri aracılığıyla sürdürmeye devam ettim.Sonunda dinodirect'de hem ürün çeşitliliğinin fazla olduğunu hem de buradaki muadillerine göre fiyatların da makul olduğunu gördüm. Üstelik tüm ülkelere ücretsiz kargoları var. İşte bu sitede bulabileceğiniz takı standlarından bazıları;

(EN) We all have the same problem..Too many jewelries , very little place to hold ! Hence, I am always in search of new things.I am looking for new solutions ;Where should I hang my earrings? Where should I put my rings? Whereas the choices in Turkey are not adequate , I continue  my searches via web sites.Finally I realized that the dinodirect has a wide product range and also the prices are reasonable comparing the equivalent ones here. Furthermore , they have worldwide free shipping. Here are some of the jewelry stands you could find in this web site;











 Sadece yararlı değil aynı zamanda da dekoratifler.Her bayanın odasında bulundurması gereken parçalar! :)
 They are not only useful but also decorative. Nice pieces to have in stock in every girl's bedroom! :)

12 yorum:

Moda Çıkmazı dedi ki...

en üstten soldan ikincisini çok beğendim.

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

hım iyyimiş bu ya
ama ben en cok bunalrın yer kaplamalarına sinir oluyorum.

Your style is your signature dedi ki...

Moda Çıkmazı ; ne kadar çok takı alanı olursa o kadar iyi :)o çok alır sanırım.

KOVA KADINIYIM BEN: bunlar cok yer kaplamıyor ben de 3tane var , görüntüleri de sık duruyor en azından

Books and The Series dedi ki...

ben de senin yaşadığını yaşadım ,

çözümü buldum sonunda bloğumda paylastım

bakmak istersen http://kelebebek.blogspot.com/2010/11/diykupelik.html

Your style is your signature dedi ki...

hemen bakıyorum !:)

makyajblogum dedi ki...

Benimde bir tane küpeliğim var, gerçekten çok işe yarıyor ama artık ona da sığmaz oldum :)
Diğer takılarım şimdilik çekmecede duruyor...

Bu arada nihayet Tepe Home'a girip yankee
candles'lardan aldım :) Aklıma sen geldin canım içeri girince, eğer tatlı kokulardan hoşlanıyorsan strawberry buttercream'ı de tavsiye ediyorum...misss gibi kokuyor :)

Your style is your signature dedi ki...

bende 3 küpelik bir de bölmeli çekmece var ama yere göğe sığmıyorum hala :)

aaa güle güle kullan canım! hoşlanmam mı?bayılırım!tatlı kokular tam benlik :) en yakın zamanda alıp deniycem,teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Ben de bu ingilizce olayına girmek istiyorum ama inanılmaz üşeniyorum:( Seni takdir ediyorum buradan:)

Your style is your signature dedi ki...

Bir işe giriştim ama üşenmeden ne kadar devam ettirebilirim bilemiyorum o nedenle taktir etme işini bence göstereceğim azime sakla :p

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ingilizce egitim oalan biri olan biri olmama ragmem ben de üseniyorum :)

Your style is your signature dedi ki...

bazen ingilizce yorumlar,mailler geliyor bir iki tane de yabancı takipçim var , bi yerden başlamak lazım dıye düşündüm ben de:)

Locosmetico dedi ki...

Ben de takılarımı asacak yer bulamıyorum. Kaldırınca da bir yerlere hep aynı şeyleri takılıyorum hiç yokmuş gibi :) Buradaki çeşitlere bayıldım. Paylaşım için teşekkürler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...