22 Ocak 2011 Cumartesi

DIY Vatka / DIY Shoulder Pad

(TR) (EN)
Scroll down for English

Sonunda uzun zamandır iğnelerle tutturulmuş ama bir türlü dikilmemiş vatkamı tamamladım.

Finally , I've completed my shoulder pad which was pinned up ageeees ago but was not sewed somehow.
Alt kısmına yarım vatka şeklinde bir keçe kestim. Önce siyah danteli uç kısımlarından , sık aralıklarla büzgüler koyarak diktim.Sonra farklı desenli gri bir dantelle aynı uygulamayı yaptım. En alt kısma ise dikiş yerleri kamufle olsun diye siyah bir sutaşı diktim.

I've  cut a shoulder pad shaped  hairfelt. First , I have sewed a black lace from the head part by putting frequent puckers.Later , I've done the same technic with the grey lace. I've sewed a black soutache to camouflage the stiches.


Bu resimde katlar daha belirgin. Bir öncekinde  sutaşı da gözükmüyordu bunda rahatlıkla görebilirsiniz. Şimdilik üşengeçliğimden dikmemiş olsam da en yakın zamanda siyah kazağımın tek omzuna yerleştirmeyi düşünüyorum. Sonucun az çok nasıl olacağını paylaşmak için üzerine doğru tutarak fotoğrafını çektim,bakalım beğenicek misiniz?

The layers are more significant in this picture. The soutache did not seem in the previous one as well but you can see it readily in this one. I haven' sewed it because of my laziness but I have a plan to place it to the shoulder of a black pullover of mine. I took a picture of it to show you how the final result would be when it would  be finished by holding  it with my hand.


3 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Çok güzel olmuş canım, üşenmeyip kazağına mutlaka dikmelisin :)

Your style is your signature dedi ki...

sağol tatlım,dün diktim ama kazağa yerleştirmek bunu dikmek kadar kolay değilmiş,potluk yaptı! birara özenerek düzgünce dikicem umuyorum! :)

Your style is your signature dedi ki...

çok teşekkürler ! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...