14 Ocak 2011 Cuma

Winona Ryder vs Alessandra Ambrosio

(TR) (EN) 
Scroll down for English 

 "Hangi ünlüye daha çok yakışmış?" köşesinde bugün yine Alessandro Ambrossio var. Winona Ryder ve Alessandra aynı Dolce&Gabbana dantel strapless elbise ile farklı zamanlarda farklı davetlere katılmış. Bu sefer hangi ünlüye daha çok yakıştığını belirlemek kolay olucak .Bana göre Ryder'da elbise oldukça eğreti durmuş.Belki daha önce Ambrossio gibi mükemmel fiziğe sahip ve elbiseyi hakkını vererek taşıyan birinde görmeseydik yakıştığını söyleyebilirdik ama bu durumda Ambrossio açık ara galip geliyor ! 


Today , Alessanra Ambrossio is again subject of discussion in the part of "Who wore it better?" . Winona Ryder and  Alessandra wore the  same Dolce&Gabbana lace strapless dress in the different times and organizations. It will be easier to assess which celebrity wore it better this time. From my point of view ,  the dress seems rough on Ryder. Maybe , we would  have said she wore it better if we havent seen the very same dress on Ambrossio who has such a perfect body and the dress suited very well but under these circumstances , Ambrossio won by a long shot. 

Alessanra Ambrossio



2 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Ben kim daha iyi taşımış konularına bayılıyorum :) Burada da sana aynen katılıyorum canım, Alessandro daha iyi taşımış, Winona'da hem etekler daha kabarık durmuş hem de elbisenin boyu ayak bileklerinde bittiği için kötü bir görüntü olmuş :)

Your style is your signature dedi ki...

Winona sanki "şakacıktan" giymiş az sonra daçıkarıcakmış gibi bir havada :) sevemedim canım ben de, hem boyu hem duruşu yakışmamıs..Alessandra peri kızı gibi olmuş :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...