25 Ocak 2011 Salı

Lea Michele ayaklarınla sorunun ne? / Lea Michele,whats wrong with your feet?

(TR) (EN)
Scroll down for English
 (source of the photos: stylebistro)
Daha önce de belirttiğim gibi genel olarak Michele'i beğeniyorum ( Evet ben bir Gleek'im!). Davetlerde seçtiği kıyafetleri de genellikle oldukça yerinde ve şık buluyorum. Ama stylebistro sitesinde gördüğüm fotoğraflardan sonra kıyafetlerinden çok ayaklarına dikkat eder oldum.

As I mentioned before , I generally like Michele. (yes, I am a Gleek!) . To me , her clothing choices for the special nights are to the purpose and chic in usual. But after I've seen some  pictures in the stylebistro's web site , I started to focus on her feet.
Ayağına büyük gelen ayakkabılar tercih etmesi ve bunun ayakkabının arkasından net bir şekilde belli olması hiç hoş durmuyor. Ayakkabı sanki emaneten alınmış gibi. Resimde ayrıca "our city our love" yazılı dövmesi dikkat çekiyor.

It does not please the eye to choose such big shoes for her feet. The shoes look like they are taken in consignment. Also, there is a  tattoo saying"our city our love" draws attention.
Bu resimde de kelebekimsi bir dövme var. Şahsen ben kalıcı dövmeden haz etmiyorum.İnsanın vücudunda istediği zaman çıkaramayacağı bir aksesuarının olması benim açımdan hoş değil. Bir de bu resimde ayakkabının ön kısmının ayağını sıktığı ve parmaklarının ön kısımda sıkıştığını göruyoruz.Arka kısmında o kadar boşluk olan bir ayakkabının ön kısmı nasıl bu kadar sıkıyor o da ayrı bir tartışma konusu.Kesinlikle yanlış ayakkabı seçimi.

There is a butterfly-ish tattoo in this picture. I , personally, do not like the permanent tattoo. It is not well-fashioned to have an accessory in your body which you can not take off when you desire.In this picture, it is seen that the shoes thighten her feet badly and her fingers are squeezed. It is another object at issue how the front part of the shoes can thighten her fingers that much  when there is such a big pocket on the back part.This is absolutely an improper  shoe preference.
Bu da bir diğer ayakkabısı.  Yine arka kısımda belirgin bir boşluk,yine ayağına büyük olan bir ayakkabı.

This is the other pair of shoes. Again ,there is a significant space on the back part   and again the shoes are too big for her feet.
 Bu da son resim.Her birinde farklı ayakkabılar ama aynı eğreti görüntü.Kıyafet ne kadar güzel durursa dursun ayakkabı seçimlerindeki hata bir anda tüm görüntünün bozulmasına yol açıyor.
And,this is the last picture. There is another pair of shoes in each photo but the same improvised look . No matter how chic the outfit is , the mistake of choosing shoes leads to ruin the whole look.

Sonuç olarak şunu soruyorum;
Lea Michele ayaklarınla sorunun ne?

To conclude, I am asking ;
Lea Michele,whats wrong with your feet?


8 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Çok ilginçmiş canım! Ayakkabılarının arka tarafı hep boş kalmış, yürürken ayağından çıkmıyor mu acaba? O ayakkabılarla yürümek pek kolay olmasa gerek :)

Your style is your signature dedi ki...

evet tatlım çok enteresan hani birinde olsa anlarım ama çoğunda öyle :) ben olsam ayağımdan fırlar gider !

Unknown dedi ki...

Bu ayakkabılarla yürümsei imkansız . büyük ihtimalle ayakları taraklı falandır bir numara küçüğü dar geliyordur, bir numara büyük alıp yapıştırıcı tabanlık falan kullanıyordur, böyle kesinlikle yürüyemez:)
Bu arada çok dikkatlisin:)

Your style is your signature dedi ki...

muhtemelen öyledir :)

resimlerdeki odakların olduğu kare belirteçler bana ait değil,aldıgım sitede "lea michele'in tarzı" gibi bir yerde vardı,sadece konuyla ilgili yorumlar bana ait :) o nedenle resimlere bakınca dikkat etmemek mümkün değildi ayrıntılara :)

Junkhead dedi ki...

Hahahh ne kadar ilginç bir post olmuş bu canım:D Bence ayakkabıların o şekilde durmasının nedeni bol gelmesi değil de topuklar çok yüksek olduğu için ayak dik duruyor ya,herhalde öne doğru kayıyor ayakları o yüzden böyle komik bir görüntü oluyor.Bana öyle geldi:))

Your style is your signature dedi ki...

ben topuklu ayakkabıdan çok anlamam canım öyle diyorsan öyle de olabilir :) ama gerçekten görüntü çok komik sanki başkasının ayakkabısını emaneten almış giyip geri götürcekmiş gibi! :)

SvGLove dedi ki...

Ama ama Rachel'cım oldu mu şimdi böyle, madem ayakların taraklı, daha geniş ayakkabılar giy ama numaranı giy; ablandan ayakkabı kaçırmışsın gibi olmasın. Hayır o güzelim ayakkabılara da yazık:(

Your style is your signature dedi ki...

oley! Tek rachel'ci ben değilim demek :p kalan kısma da ayneeen katılıyorum !:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...