2 Kasım 2010 Salı

Blush Cosmetics

Blush cosmetics 'e  Google'da  "online make-up shopping" ile ilgili tarama yaparken rastladım. Site yine UK menşeli bu nedenle fiyatlandırma pound üzerinden, ama buna rağmen fiyatlar oldukça uygun geldi. Türkiye'ye gönderim yapıyorlar(daha önce bir kaç sitede shopping bag'i doldurup daha sonra gönderim yapmadıklarını farkedip hayal kırıklığına uğradığımdan benim için öncelik bunu kontrol etmek oluyor).  

Bu haftanın indirimi kısmında Rimmel marka allıklar var .Elinizi çabuk tutun , sipariş vermek için son 18 saat !
 İpeksi dokusu , doğallığı , yumuşaklığı göz dolduran ve  6 saate kadar kalıcı bir renk ve parlaklık veren Rimmel allıklar 1.99£' inmiş.Plum , pink rose ve santa rose olmak üzere 3 rengi mevcut.


Kargo ücretini görebilmek için rastgele  bir shopping bag oluşturdum , herhangi bir kod girmediğim halde kendiliğinden kodları girmiş sayıp ürünler üzerinden az da olsa indirim uyguladı :) Ürünlerin totali oldukça ucuz olsa da kargo aldıklarınızla neredeyse aynı fiyat  tutuyor. Örneğin benim seçtiğim 2 ürün 6.35£ , kargo ise 5.59£tuttu. Kargo ücreti ağırlık üzerinden hesaplanıyor.Siteyi favorilerim arasında ekliyorum ama free shipping kampanyası olan bir dönemde alışveriş yapmak sanırım çok daha makul olucaktır :) 

Son olarak nail art tutkunları için geniş bir skalaları var, renk renk ojeler, süsler , starter kitler mevcut :)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...