7 Kasım 2010 Pazar

Evde Takı Stoklama Yollarım

Evet , bendeniz tam bir takı hastası olduğum ve çoğunu kullanmamama rağmen sürekli yenisini aldığım için sürekli bir takıların muhafaza edileceği yer sorunsalı ile karşılaşıyorum. Daha önce (bundan yıllaaaar yıllaaar önce) , hiç kimse daha bu fikri uygulamadan benim yaratıcı annem tüm küpelerimi raptiyeler ile mantar panoya tutturmuştu. Ama zamanla benim odamda sürekli yenilik arama çabalarım sonucu mantar pano yazlığı boyladı ve odamda yeni arayışlar vuku buldu :)


Bunlardan ilki klasik olarak pek çoğumuzun kullandığı bayan vücuduna bürünmüş takı askılığı.

Bunu genel olarak yüzüklerim için kullanıyorum. ( İşin garibi şuki, ben yüzük kullanmam! Ama alırım o ayrı :p) Ağır parçalar takıldığında dengesi bozulduğu için hafif yüzükler için kullanımı daha uygun oluyor.

İkinci olarak geçen sene sevdiğim bir arkadaşımın doğumgünü hediyesi olarak aldığı(yanlış hatırlamıyorsam Claire's'ten) fonksiyonel takılık var. İnsanın arkadaşını tanıması ve ona uygun hediyeyi seçmesi ne güzel! Çok işlevsel bir ürün , yalnız üstüste duran küpelerden de anlaşılacağı üzere bu bile benim küpelerimi taşımaya yetmedi.


(Bu resimdeki dağınıklıgın kusura bakmayınız efendim! :) )
Bu da benim yine oldukça fonksiyonel olan kolye ve toka çekmecem. Biz Ankaralıların Ikea'sı olmadığından ve bu ürünün hazırını bulamadğımızdan kendimiz bir çizim yaparak Sitelerde özel olarak yaptırdık.Şu andaki görüntüsü tam bir karısıklık hissi verse de normal & düzenli olduğu zamanlarda renk tonlarına  göre ayrılmış pratik bir kullanım sağlayan harika bir çekmece!

 Veeeeee, işte son buluşum! Uzun zamandır küpelerimi asmak için bir mekanizma düşünürken girdiğimiz bir züccaciyede bu kupalığı gördüğüm an aklımda bir ampul parladı! Kendisinden harıka bir takı askısı olabileceğini düşündüm. Hem rengi hem de şekli odamdaki aksesuarlara uyuyordu. Hemen aldım , hem de 3.5TL gibi bir fiyatla.

6 tane kolu olan bu askılık 20-30tane büyük boyutlu / halka/salannan küpeyi üzerinde barındırabiliyor.Kol sayısının fazla olması size küpeleri kullanım alanı/rengi/çeşidine göre kategorize etme imkanı da tanıyor. Oldukça kullanışlı yani.

Son olarak henüz hayata geçirmediğimiz ama annemle planını yaptığımız bir DIY takı askısı fikrimiz var. Accessorize , Claire's gibi yerlerde bulunan ama bizim satışını yapan bir yer bulamadığımız el şeklindeki takılıklardan yapmaya karar verdik.
Ameliyat elvideninin içini alçı ile doldurup kurumadan hafif şekil vererek böyle bir ele ulaşabileceğimizi farkettik. Sonra küçük bir araştırma yaptık daha önce aynı bu yöntemi kullanarak yüzük için bu ellerden yapan bayanların olduğunu ve düşündüğümüz yolun kullanılabilir olduğunu farkettik. Alçı görüntüsünden hoşlanmayanlar daha sonra su bazlı bir boya ile bir kaç kat üzerinden geçerek istedikleri renge ulaşabilirler.Hem şık hem de kullanışlı bir yüzük askılığı için bu yöntemi deneyebilirsiniz :)

İşte benım takı stok yöntemlerim bunlar.Sizin denedğiniz farklı  & yaratıcı yöntemler var mı? :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...