12 Kasım 2010 Cuma

Kızıl Saç Modası

İddialı bir seçim olan kızıl  bu senenin saç rengi trendlerinde ipi göğüsleyen renk oldu.Pek çok ünlü isim kırmızı kızıl, turuncu kızıl gibi tonlarda yeni saçları ile arzı endam ediyor.Genellikle açık tenli insanlarda daha güzel durduğuna inandığım bu renk kendine güveni ve güçlü bir duruşu temsil ediyor. Eğer sarışın,kumral , esmer genellemesinden sıkıldıysanız ve hayatınızda yeni bir renge yeni bir tarza ihtiyacınız varsa işte size bu senenin trendi kızıl saçlar;


Julianne Moore; Hollywood Top 5'imde yer alan ve bana göre kızıl saçın en çok yakıştığı ünlü! Ama onun saç rengi yılın trendi olduğu için kızıl değil , biz ona yıllardır bu enfes turuncu kızıl saçları ile alıştık.Yukarıda da belirttiğim gibi beyaz tenli oluşu kızıl saçın kendisine yakışmasında bence epey etkili.

Cherly Cole ; Kumral veya sarışın görmeye alıştığımız Cole , biraz değişiklik istemiş olucakki saçlarını kahve-kızıl karışımı bordoyu andıran bir renge boyamış.Eski saçı bence daha güzeldi. Renk herkese yakışıcak bir renk değil.
Christina Hendricks; Mad Men'in güzel yıldızı saçları ile o dönemin havasına daha da güzel uyum sağlıyor. Beyaz tenli ve renkli gözlü oluşu kullandığı turuncu kızıl için bir artı etki yaratmış,gayet de yakışmış.

Lilly Cole; Bu kızda tarif edemediğim bir gariplik var,bir türlü beğenemiyorum.Yine bir turuncu saç , sanırım doğal hali de kızıla yakın olmalı,cilt rengi öyle bir hava veriyor.Orta halli diyelim.


Linda Evangelista; cool bir havası var, bakır tonlarda. Hoş olmuş diyebiliriz.

Rihanna; Orta halli diyelim.Ama ben şahsen eski kumral  esmer arası & doğal hallerine özlüyorum.Ateş kırmızısı ,canlı , iddialı, renk güzel, ama Rihanna'da çok alışamadım diyelim.


Şahsen ben asla cesaret edip kızıl saç kullananmam(evet hala saçımı 2cm kestirince ağlıyorum ben!) , siz ne dersiniz kızıl saç kullanmaya?

3 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Julianne Moore 'a kesinlike çok yakışıyor, eh insanın doğal saç rengi olunca bir başka güzel duruyor demek :)
Lily Cole u resimlerinde bende hep garip bulurdum ama bir filmde izledim kendisini, orada biraz daha iyi göründü gözüme :)

Bu arada bende kızıl saça cesaret edemeyenlerdenim :)

Your style is your signature dedi ki...

The Imaginarium of Doctor Parnassus 'da mı? :)
bi türlü güzel gelmıyor bana , garipilik nerde çözemedim :)

makyajblogum dedi ki...

Evet İmaginarium of Dr Parnassus :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...