14 Kasım 2010 Pazar

Zımba Çılgınlığı!

Son bir kaç yılda ayakkabılardan eldivenlere, t-shirtlerden çantalara akılınıza gelebilecek herşeyin üzerini zımbalar süslüyor. Şahsen ben zımbalı olan herşeye bayılıyorum! DIY projeleri için de zımba ile yapılanlar ,  yapılması en kolay ve sonucları en güzel olanlar. Ama sorun zımbaları bulmak! 2çeşitleri var birtanesi alttan 4tane kanca benzeri dişle kumaşın içine geçen ve sonrasında kerpeten ile içe doğru kıvrılanlar.Ben Ankara'daki Şık Düğme'den bu zımbalardan alarak yarım kollu bir t-shirtümün kol kısmını zımbalarla süslemiştim ama t-shirtün kumaşı ince olduğundan yırtıklar oluştu , kumaşa hasar verdi. Geçen hafta yine zımba ararken Şık Düğme'den ütü ile basılan zımbalardan aldım. Paketi 50krş. Her pakette 14 tane zımba var. Kullanımını bilmediğimden srdum, üzerine bir tülbent koyarak ütü ile bastırıyormussunuz. Anladığım kadarıyla zımbaların alt kısmındasilikon benzeri yapışkan bir madde var , ütünün sıcağı ile eriyor. En yakın zamanda onunla da ince bir kazağımı süslemeyi düşünüyorum :) Yapınca paylaşırım ama şimdilik sadece DIY için fikir verebilecek parçalarları paylaşıyorum, belki beğenir siz de kendi kıyafetleriniz de bir kaç düzenleme yaparsınız, ne dersiniz? :)



 Zımbalı bir Converse, DIY projesi sayesinde alışılmış bir Converse olmaktan çıkıp şık ve cool bir tarza bürünmüş.Eğer yapımını merak ederseniz buraya buyrun.


 Bu da siyah bir deri eldiven.Eğer tekdüze eldiveninizden sıkıldıysanız ,biraz değişiklik yapmak, eldivene hareket katmak  isterseniz buraya.





 Bu da omuza dikilmiş zımbalardan .Zımbanın 2 yanında dikilmeye uygun delikler var. Ama biraz zahmetli bir iş diğer 2 yönteme göre :) Ben özellikle omuz kısımlarındaki zımbaları çok seviyorum. Hele de vakta üzerine işlenmişlerse.




Ünlülerin kombinlerinde de üzerinde zımba olan parçalara sıkça rastlamak mümkün. 
Natalie Portman'ın büstiyerin üzerine ek olarak kullandığı zincirlerle bezeli vatkası olağanüstü..Sade bir büstiyeri bir anda gözalıcı bir şıklığa kavuşturmuş.
Hangisi olduğunu kestiremediğim Olsen ikizi ise zımbaları boyut olarak  göz yoracak derece büyük bir deri ceket giymiş.Zımba elbette oldukça güzel bir malzeme, kıyafete de epey hoş bir hava katıyor ama abartmamak lazım , değil mi ? :)


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...