3 Haziran 2011 Cuma

Komili Anadolu Kaplıcaları Ladik Cilt Bakım Sabunu

Gezi yazılarının arasına bir adet "sabub" postu sıkıştırmadan edemedim :) Her zaman belirttiğim gibi market ve kozmetik alışverişlerimde neredeyse her zaman denemek üzere çantaya  bir tane de sabun atıyorum. İşte Komili Anadolu Kaplıcaları Ladik Cilt Bakım sabunu da markette görüp tesadüfen aldıgım bir sabun.

Kullandığım pek çok sabunun aksine bu sabun cildimi kurutmadı hatta nem dengesini korudu. Ilık su ile birlikte cildinize uyguladığınızda sonuçlar normal sabunlara göre oldukça denemeye değerdi. Ladik Kaplıcalarının suyu Evliya Çelebi'nin Seyahatnamesi'nde Gençlik Suyu olarak tanımlanmış. Doğal bir güzellik kaynağı olduğu belirtilmiş, ben de test ettim onayladım :) Hatta öyleki son 2 haftadır kullandığım tüm sabunları bir kenara itip baş köşeye geçti :) 


Denemek isteyenler için iki ayrı çeşidi daha var; Kleopatra ile ünlenen Bergama Kaplıcaları ve dünyada ikinci sıarada yer alan Haymana Kaplıcaları (ki birinci sırada daha sonra Çek Cumhuriyet'i turunda bahsediceğim Karlovy Vary var) . 

Fiyatları da gayet uygun. Marketlerden 2-3TL arası bir fiyata satın alabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...