28 Haziran 2011 Salı

Bir Moda Anketi Vardı Ne Oldu Ona?

Bundan epey  zaman önce bir postumda tarzını en çok beğendiğiniz ünlüyü öğrenmek için bir anket hazırlamıştım. Üzerinden 5ay geçmiş , ben de tabiki anketi unutmuşum :) Linkwithin'de görünce aklıma geldi ve sonuçları sizinle paylaşıyım dedim.

Toplam 30 oy kullanılmış. En çok oyu benim de tarzını en beğendiğim ünlü olan Olivia Palermo almış. Onu 6 oyla Blake Lively takip etmiş. Üçüncü sırada ise 4oyla Rachel Bilson yer alıyor.Listedeki ünlülerin hepsi stil sahibi ve şık olmasına rağmen top üçümüz bu şekilde sıralanmış.Siz ne dersiniz,nasıl buldunuz anket sonuçlarını?

3 yorum:

makyajblogum dedi ki...

:) çok şekersin canım, insan unutuyor böyle şeyleri :) yanlış hatırlamıyorsam Blake Lively'e oy vermiştim ben :)

SvGLove dedi ki...

Olivia sonucu hiiic sasirtici degil di mi;) Hatun hem guzel, hem stylish;) Hem de cabasiz boyle;)

Your style is your signature dedi ki...

makeupwithsyle; o senin şekerliğin canım ^.^

SvgLove; değil mi ama? ben kadına bayılıyorum şahsen, duruşu,gülüşü,tarzı herşeyyle perfectttttt !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...