24 Haziran 2011 Cuma

Dita Von Teese'den Örnek Almalı !

Paris'te düzenlenen amfAR Inspiration Gala'daki bu fotoğraf sanki doğru vs yanlış karşılaştırması yapılsın diye çekilmiş.Öncelikle belirtiyim hem de Dita von Teese'in hem Diane Kruger'ın elbisesini çok beğendim.(Hele de Kruger'ın YSL Edition Soir elbisesinin çapraz bantlı sırt kısmı ve göğüs dekoltesi çok hoş) . Ama sadece elbisenin güzel oluşu görüntüyü kurtarmaya yetmiyor.Gelelim ayrıntılara ;
  • Kruger'ın yine YSL tasarımı olan yüksek topuklu ayakkabıları  asimetrik drapelere sahip  muhteşem kırmızı  elbisenin altında malesef çok kaba gözüküyor.
  • Teese'in bir klasik haline gelen saçlarının yanında Kruger'ın saçları çok özensiz.
  • Kruger'ın kırmızı elbisesi ile kırmızı ruj kullanması göz yoruyor ve dikkati elbiseden ruja dağıtıyor ki bütününe bakıldığında bence en dikkat çekilmesi gereken öğe muhteşem dökümlere sahip kırmızı elbise.Teese'in ise yine bir marka halini almış porselen makyajı ile kırmızı ruju ise elbisesi ile çok uyumlu.
  • Kruger'ın aksesuarsız oluşu da  özensiz bir görüntü yaratıyor. Teese'in küpeleri ise elbiseyi tamamlayan hoş birer ayrıntı haline gelmiş.
  • Son olarak baştan ayağa YSL'ye bürünen Kruger'ın altın rengi YSL çantası da elbise ile uyumsuz.
Sonuç olarak Dita von Teese yine güzelliği ,şıklığı ve yerinde tercihleri ile geceye damgasını vuruyor. Elbette Diane Kruger'ın elbisesinin de hakkını vermek lazım ,  ama bütünü göz önüne alındığında malesef Teese'in yanına yanaşamıyor.

4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

kasınlıkle katılıyorum.
o sac ne öyle ya.
evımızın altındakı markete bile gitmem ben o sacla.

Your style is your signature dedi ki...

ben de ben deee!

makyajblogum dedi ki...

:) ahahha saç yorumu süper!
Dita Von Teese kesinlikle daha bakımlı ve özenli duruyor :) Diana Krueger'in elbisesini bende beğendim ama geri kalanı maalesef kötü...

Your style is your signature dedi ki...

Elbisesi bence de çok hoş tatlım ama kalan... yok :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...