14 Haziran 2011 Salı

Benim Olsun ; Gucci Kemer

 Bu kemeri Prag'daki Gucci mağazasının vitrininde gördüğümde bayılmış.Toprak tonu oluşu, kalın modeli,püskülü,herşeyiyle tam benlik! Elbette Gucci olması nedeniyle fiyatı son derece uçuktu ; 990 $  :) Tabi bu benim onu beğenmeme engel değil. Wislist'imin bir kenarına kendisini not ediyorum :) Hazır wishliste koymuşken bir de eğer benim olsaydı nasıl kombinlerdim diye göstermek istedim. O nedenle aşağıdaki 2kombini hazırladım, bakalım beğenicek misiniz? :)


                                                                                                            
Kemer zaten tek başına gösterişli bir parça , o nedenle kemerin  güzelliğini kapamamak için sade beyaz bir atlet ve altına da koyu  tonlarda bir jean giyerdimki kemer ortaya çıksın.Takı olarak kemerin içindeki altın rengine de uyması açısından o renk bir küpe takardım. Kemerle aynı renkte topuklu burnu açık bir ayakkabı ve aynı tonlarda bir çanta ile de bu hem günlük hem de şık kombini tamamlardım. 


Gelelim ikinci kombine. Ben düz ,salaş elbiseler ile kalın kemer kullanmayı severim.Bu elbisede beyaz tercih etme nedenim tıpkı ilk kombindeki gibi kemeri kapamayacak bir renk olmasını istemem. Böyle bir elbiseyi seçtikten sonra ayakkabı olarak ya babet ya da sandalet seçicektim ki bu sandaletler çok hoşuma gitti :) Hazır bu kadar yaza uygun bir kombin hazırlamışken de takı olarak kemerle uyumlu bol bol bileklik takmak gerekir diye düşündüm.En son olarak da kemerin renginde bir clutch ile bu kombini tamamlardım.

İşte, bir Gucci kemerden yola çıktım , bunlar ortaya çıktı , nasıllar sizce? :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...