29 Haziran 2011 Çarşamba

Daha Ucuz Alternatifi ; Chanel Blue Satin Nail Polish # 461

Biliyorsunuz ben oje renkleri konusunda muhafazakarım ,neon renkler , morlar, yeşiller bana göre değil.Fakat  geçen gün içinde çeşit çeşit markanın ojesinin bulunduğu bir kozmetik standında harika bir lacivert oje buldum. Chanel Blue Satin # 461'in birebir aynısı. Oje blogları "dupe" dese de ben ucuz alternatifi demeyi tercih ediyorum.

 
Bahsettiğim oje  Gabrini # 26 . Rengi şahane tek eksiği fırçasının biraz kalın olması bu nedenle sürümü pek rahat değil. Chanel ojenin fiyatı 30$  iken Gabrini olan 1.5TL . Bu kadar uygun bir fiyata alındığını göz önünde bulundurursak o kadarcık kusuru da olsun.

                           (Flaşlı)                                                            (Flaşsız)

Bu arada Gabrini ojelerin Multivitamin, Pasific Hologram , Mini Perfect, Elegant gibi serileri var , bu Pasific serisinden . Pasific serisinin açıklamasında da şöyle diyor ; 

"Provitaminli oje ile tırnaklarınıza parlaklık ve canlılık kazandırır.Tırnaklarınıza hem bakım hemde hoş bir görünüm sağlar."

4 yorum:

alice dedi ki...

ben bu gabrini ojeleri göremiyorum hiç bi yerde =(

Your style is your signature dedi ki...

Gerçeği söylemek gerekirse ben bunu görene kadar Gabrinin ojesi oldugunu bile bilmiyordum :/ Aldığım dükkanda hiç bilmediğim bir sürü markayı kocaman bi çanağın içine atmışlar , orda görüp aldım sonra farkettim Gabrini oldugunu

Adsız dedi ki...

dupe kelimesine neden bu kadar takıldın? :)

Your style is your signature dedi ki...

takılmadım :) ben kozmetik bloggerı değilim , dupe onlara özgü bir jargon , pahalı olan bir ürünün aynısı daha uygun ise bu tanımı daha uygun buluyorum hepsi bu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...