6 Ağustos 2011 Cumartesi

Yaz İçin Favori Aksesuarlarım ; Statement Kolyeler

Bu kolyeleri kullanmanın yazı kışı olmaz aslında , ama yazın sade t-shirlere bambaşka bir hava katmak için statement kolye kullanmayı ben çok seviyorum. Yaz aylarında büyük boyutlu ve gösterişli takıların kullanımının arttığını göz önünde bulundurarak benim favori aksesuarım da bu kolyeler oluyor.

Statement kolyeler düz bir atletin üzerinde kullanıldığında bir anda havasını değiştiriyor . Tabi bu kolyeleri kullanırken unutulmaması gerken de bir kaç kural var ; 
  • Kıyafetinizi olabildiğince sade tutarak kolyeyi öne çıkarmak
  • Karmaşık yaka ve kıvrımları olan üstler yerine düz üstler tercih etmek 
  • Kolye haricinde kullanacağınız diğer aksesuarları minimize etmek, yani avize küpeler, tüm parmağınızı kaplayan yüzüklerden uzak durmak
  • Kabarık saçlar yerine daha sade ve düz modeller kullanmak
  • Üzerinize giyeceğiniz blüz veya t-shirt'ün  basic bir renkte ve tercihen desensiz olması
 Bu kurallar  kolyenin fazlaca dikkat çekici olması ve dikkati tek noktada toplamak gerektiğinden kaynaklanıyor. 




Hazır statement kolyelerden bahsetmişken benim eeeeeen sevdiğim kolyeleri üreten Betsey Johnson'ı da es geçmemek  gerekiyor ♥


 Kısacası ; eğer statement kolye kullanmak istiyorsanız sade giyinmeye özen gösterin, bırakın tüm işi kolye yapsın ;)

Unutmadan bir de küçük not, uzmanlara göre statement kolyeler uzun boylu ve uzun boyunlu bayanlara daha çok yakışıyormuş ;) Giyerken vücut proporsiyonlarını göz önünde tutmakta fayda var ki kaş yapalım derken göz çıkarmayalım :)

4 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Aynen tatlım bende bayılıyorum böyle büyük kolyelere, düz beyaz bir atlerin bile havasını değiştiriyor! Ben birde 2-3 kolye birden takmayı seviyorum (ama tabii küçük ince uçlu, zincir kolyelerden olacak) hepsinin ucu ayrı bir desen,ayrı bir renk olunca öyle de çok şirin oluyor :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

bende bayılırım bu kolyelere ama malesef turkıyede pek bulamıyorum.
bulduklarımda cok pahaşlı oluyo genelde.

Your style is your signature dedi ki...

makeupwithstyle;Kesinlikle öyle tatlım, o nedenle atletle kombinledim ben de, sadece kolye, bir jean ve sandaletle bile çok şık olunabiliyor :) ben de seninle aynı fikirdeyim katmanlı minik minik çoklu kolyelere bayılıyorum!

Kova kadını; bu sezon antares'in birinci katında en dipte bir magza var sanırım ismi max fashion, orada bu sezon uygun fiyatlı cok fazla bu tarz kolye vardı, aklında bulunsun

Moda Kurabiyeleri dedi ki...

bayıldım kolyelere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...