10 Ağustos 2011 Çarşamba

Renk Skalasından Renk Kombinasyonları


Hepimizin zihninde  yanyana geldiğinde hoşuna giden veya üzerinde kombinlediğinde güzel durduğuna inandığı renk kombinasyonları vardır. Bugün hem kendi sevdiğim renk ikili-çoklularını paylaşmak hem de hangi rengi hangisiyle kullanacağının kararını veremeyenlere fikir vermek için renk skalasından "kendimce" renk seçtim :) Baştan uyarıyım benim tonlarım pastel ve toprak tonlarıdır o nedenle bu renk kombinasyonlarıda da kendilerine sıkça yer verilmiştir.
 1)Somon & Su yeşili İkilisi

 2)Kırmızı & kirli sarı -hardal ikilisi

 3)mavi&gri tonları

 4)kahve&mavi tonları

 5) Her türlü toprak tonları , hakiler , kahveler vb..

 6) Sonbahar tonları ismini taktım ben bunlara! :)


 7) İlla neon olacaksa'lar

 8) Mavi tonları

9)Pastel tonlar

Renk beğenileri son derece subjektif bir konu olduğundan herkese göre çeşitlilik gösterir elbette . Sizin yan yana geldiğinde hoşlandığınız renkler hangileri?Belki sizinkiler de bana ilham verirler :) 

  

4 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Tatlım ben de mavi-beyaz ve mavi-mor uyumunu çok severim...Haki tonların kahve ve bejlerle uyumuna da bayılırım! Somon rengi de su yeşili ile şahane olur sahiden :) Aslında çok uçuk kaçık ve alakasız olmadıktan sonra her renk kombinasyonuna varım :)

Your style is your signature dedi ki...

Ojelerde de değiniyorum ya sık sık canım, ben sanki renkler konusunda biraz tutucuyum :) Aksesuarda abartıyı severim ama renk konusunda sadelikten yanayım gibi :)

SvGLove dedi ki...

Hihi tam senlik pastel tonlar canim;)
Mesela ben seninkilerden ilkine bayildim, renklileri de cok sevdim! Aslinda kahve tonlarini, mavi tonlarini hep severim. Ozellikle sonbahar kis icin.
Himm mesela ben de kahve ve somon seviyorum, yesil&mavi seviyorum, hardal sarisi&bordo seviyorum. Ay seviyorum da seviyorum:D

Your style is your signature dedi ki...

eveeet, ben tam pastelciyim dogru :p sana gelince canım, senin rengin yok valla rengarenksin, ve tüm renkleri de yakıştırıyorsun !!! hele bir de süper aksesuarlarla bütünlüyorsunki aman aman ^.^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...