2 Ağustos 2011 Salı

Katy Perry ve Başdöndürücü Saç Rengi Serüveni


Katy Perry son zamanlarda öyle çok saç rengiyle oynadıki bu değişikliklerin depresif bir ruh hali veya travmaya bağlı  bilinç kaybı nedeniyle gerçekleştiğini düşünmeye başlamak üzereyim! Tamam anladık , ünlüler sık sık imaj yenileyerek görüntülerini taze tutmaya çalışıyorlar, tamam bu şekilde ilgi çekiyorlar, ama bu kadarı da fazla değil mi? Hele de kendini bu kadar çirkinleştirmek pahasına yapılan bu değişiklikler de ısrar etmek neden?

Kısa bir süre önce hafif kızıl olan Perry geçen hafta Şirinler Galasına sarışın geldiğinde zaten hepimiz şok olmuştuk , o şokla yetinmeyen Perry bu sefer de saçlarını uçuk pembeye boyamış..Sonuç ; tam bir hüsran! Katy Perry gibi güzel yüze sahip bir ünlünün bu kadar soluk renklerle kendini çirkinleştirmesine anlam veremiyorum, halbuki siyah saçla ne kadar da hoş. Eskiden kendini çirkinleştirdiği için Rihanna'ya kızgındım şimdi kızgın olduğum ünlüler listeme Katy Perry de ekledim , tamam oldu! 

2 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Tatlım ben bu kadını pek beğenmiyorum nedense, ama sarı saçlı hali sanki çok kötü değil gibi geldi bana, siyah saç biraz yüz hatlarını kabalaştırıyor sanki...bilemedim! Ama pembe saç komik olmuş :D

Your style is your signature dedi ki...

ben saçı siyah halini seviyordum canım,gözleri falan ortaya çıkıyordu,sarı hali biraz yaşlı geldi bana.pembe saç bildiğin saçma olmuş , komik olmuş :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...