8 Ağustos 2011 Pazartesi

2011 Teen Choice Ödül Töreni

Geride bıraktığımız haftasonu  Kırmızı Halı açısından yoğun bir haftasonu oldu bu nedenle bize de paylaşmak için de pek çok görüntü ortaya çıktı . Dün gece 2011 Teen Choice Ödülleri dağıtıldı , 100 milyondan fazla 13-19 yaşında Amerikalı gencin  oy kullanılması sonucunda sahiplerini bulan ödüllerden çok yine  "hangi ünlü şık hangisi vasat " konuşuldu.

Blake Lively'nin çoğu zaman tercihlerini beğenen biri olmama rağmen bu seferki turuncu Gucci 2012 Resort koleksiyonuna ait deri elbisesini hiç beğenmedim.Lively, Gucci elbisesini leopar desenli Christian Louboutinlerle tamamlamış.

Ashley Greene'in abartıdan uzak klasik görnümünü sevdim. Bu gece için Givenchy tercih eden Greene beyaz kuyruklu üst ve kalem eteği ile şık , özellikle arkadan görünümün daha da hoş buldum. Bence rafine bir görüntüsü var.

Rachel Bilson'ın üst kısmı fırfırlı zarif beyaz elbisesini çok beğendim. Casadei zımbalı ayakkabıları da tek başına düşünüldüğünde hoş bir parça olabilir ama böyle zarif bir elbise daha zarif bir ayakkabı ile tamamlansaydı Bilson çok daha şık görünebilirdi. 

Elizabeth Banks de Blake Lively gibi renkli bir deri elbise giymiş. J.Mendel Resort 2012 koleksiyonuna ait kırmızı elbise bana göre göz yoruyor. Modeli güzel ama rengi ve kumaşı bence güzel olabilecek bir elbiseyi basitleştirmiş. Ayakkabılarını ise çok sevdim. 

Selena Gomezin kırmızı halı tercihlerini ne kadar hoş ve yaşına uygun bulduğumu sık sık belirtiyorum. Ama bu kez Erin Fetherston Sonbahar 2011 koleksiyonundna olan şampanya rengi elbisesini ve Brian Atwood ayakkabılarını beğenmedim , ayrıca da alakasız buldum. Çanta ve ayakkabı tercihi farklı olsaymış elbise durumu kurtarırmış belki ama, olmamış..

Şimdi gelelim beğendiklerime ve beğenmediklerime ; 

BEĞENDİM:
Kourtney Kardashian'ın parliament mavisi elbisesini


Cory Monteith'in mevsimden habersiz fakat cool halini


Cameron Diaz'ın ayakkabı ve çantasını


Her sene farklı bir tasarımla karşımıza çıkan dev sörf tahtası şeklindeki ödülleri


BEĞENMEDİM:

Zoe Deschanel'in kalın topuklu ayakkabılarını

Tyra Banks'in kedi kadın görünümünü 

Zoe Saldana'nın elbiseden tamamen alakasız kemerini


Fergie'nin elbisesini


Los Angeles'ta düzenlenen gecede ödül kazanan isimlerden bazıları ise şunlar ;
Choice TV Show: Drama
Gossip Girl

Choice TV Actress: Drama
Blake Lively

Choice TV Show: Fantasy/Sci-Fi
The Vampire Diaries

Choice TV Show: Comedy
Glee

Choice TV Actor: Comedy
Cory Monteith, Glee

Choice TV: Male Breakout Star
Darren Criss,Glee

Choice Summer Music Star: Male
Bruno Mars

Choice Summer Music Star: Female
Katy Perry

Choice Male Hottie
Justin Bieber

Choice Female Hottie
Selena Gomez

Choice Vampire
Robert Pattinson

Choice Twit
Justin Bieber

Choice Web Star
Rebecca Black

 Bir ödül töreni daha böylece tarhin tozlu sayfalarında yerini almış oldu. Siz ne dersiniz kim şık kim vasat, neleri beğendiniz bu geceye dair?

3 yorum:

Fashionlicious Girl dedi ki...

bloğunu çok beğendim kendimede beklerim:)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben begendım ya blakei
sade ve sık bir sey giymiş.
Ashley Greene'in ayakabıalrı felaket.

Your style is your signature dedi ki...

Fashionlicious Girl ; teşekkür ederim :)

Kova Kadını ; ben normal hayatta da turuncu sevmem pek,onun da etkisi var, ondan begenmedım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...