2 Ağustos 2011 Salı

Biraz Gün batımı Alır mıydınız? (Bir de sürpriz "Ne Giydim?)

Tatile gitmeden geçen seneye ait resimlerden bir kolaj yaparak döndüğümde daha fazlasını paylaşacağımı söylemiştim :) Didim Mavişehir gün batımını seyretmek için turistlerin ve yerli halkın çok rağbet gösterdiği bir yer , pek çok insan sadece gün batımında bu keyfi yaşamak için buraya geliyor, biz şanslıyız ki her gün bu görüntüyü izleyebiliyoruz :) 






Üsttekiler telefonum aracılığıyla çekilenler  alttakiler ise fotoğraf makinemden.








Son olarak hiç yapmadığım birşeyi yaparak postun arasına "Ne giydim"  konsepti sıkıştırıyorum :) ( istisani olarak, bir kereye mahsus!) Ne giydim postlarını keyifle okumama rağmen bloğumun şahsi hayatımdan bağımsız ilerlemesi ve kendine has bir kimlik yaratması taraftarı olduğumdan böyle bir tercihte bulunuyorum , o nedenle bugünkü resim istisnaidir, istek üzerinedir  :)


Şort: Mango
Blüz: Mango ( dolabımın %90'ının olduğu gibi :p)
Kolye: Koton ( Life by Mughetto şurada paylaşmış , benim fotoğrafımda ne olduğu gözükmüyor olsa da!)
Gözlük : New Yorker Prag 
Terlik: Hatırlamayı isterdim :) 

4 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Tatlım sayene o güzel gün batımını bizde izlemiş kadar olduk! şahane resimler!
Bu arada ne giydim post'u harika olmuş :) Çok güzelsin canım arkadaşımmm, şortun, bluzun, kolyen,terliğin şahane bu arada güneş gözlüğüne de bayıldım :) Senin gibi tarz sahibi, güzel giyinen insanların moda bloggerı olması gerekiyor!Gerçi bende senin gibi düşünüyorum, yani kişisel hayatım ile ilgili yazma taraftarı değilim ama bir gerçek var ki sanırım o tür bloglar çok daha fazla rağbet görüyor :)

Your style is your signature dedi ki...

Çok sağol tatlı arkadaşımmm! Biliyorsun senin yorumların benim çin çok değerli ve çok özel :) Beğenmene ne kadar sevindim anlatamam.."Moda bloğu yazıyorsun , ünlüleri eleştiriyorsun ama seni ve tarzını hiç görmedik " şeklinde bir mail alınca bir kereye mahsus paylaşmak istedim...Bu da gözlükle kamufle olmuş diye paylaştım :p O tarz bloglarla ilgili yorumuna da kesinlikle katılıyorum , biz ülke olarak "kim nerde ne yapmış ne giymiş" tarzı magazinsel şeyleri seviyoruz ..

SvGLove dedi ki...

Yillar once (8. siniftayken) bu gun batimini izlemistim ama kiymetini bilememisim demek ki! Didim'e bir daha gidebilirsem, degerini vererek izleyeyim:)
Canim usteki yorumlarinizdan uzerime alindim azicik:P Hepimizin icin blogunun amaci farkli tabi, genellemelerimiz olsa da... Ama magazinsel olsa da, seni gormus olduk gun batiminin ardindan:) Bence pek de guzel oldu, seni daha kolay tasvir edebilirim artik;) Istisnai durum oldugunu soyledigin icin, israr etmiyorum ama goruyorum ki hos bir stilden mahrum kaliyoruz;)

Your style is your signature dedi ki...

canım boşa alınma , ya da eğer alınıcaksan "Ne giydim postlarını keyifle okumama rağmen" kısmını alınsanaaa! :p senin blogunu ne kadar zevkle okuduğumu biliyorsun,ık sık yorumlarımda da dile getiriyorum ama benim işim ve konumum nedeniyle malesef bloğumun şahsımdan ayrı olması gerekiyor.. stil yorumun için de teşekkür ediyorum ayrıca :) senin yanında lafı olmaz ama ^.^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...