11 Ağustos 2011 Perşembe

DIY'e İlham Olsunlar

Bu sene sicim/halat gibi materyallerden yapılan bileklikler ve kolyeler hazır revaçtayken ilham alınabilecek güzel bir bileklik hem de bu yazın favori renk ikilililerinden turuncu & pembe kombinasyonu , uygulanması kolay , görünüşü hoş bir aksesuar olabilir bence.
Yine bu yaz sıkça gördüğümüz sallantılı küpelerden , zincirlerl tutturulmuş, yapımı 1-2 dakikadan fazla sürmeyecektir ama sade bir komini hareketlendirmek için güzel bir seçenek olarak kullanılabilir.Hatta renkli ipler kullanılarak yaza uygun versiyonları da türetilebilir.

Clutchlara çiçeklerle yapılan bu dokunuşları çok sevdim , bu tarz çiçeklerin t-shirtlere  eklendiklerinde yarattığı etkiyi de  çok seviyorum. Hatta bilekliklere ve kolyelere eklendiklerinde de ! (Bu liste uzar gider, ben çiçek seviyorum kısaca!) 

 Fermuarla yapılan takıları farklı buluyorum ne zamandır deneyim var, bu şimdiye dek gördüklerim içinde en kendine has ve havalı olanı,ne dersiniz? O metaller farklı bir şıklık katmamış mı? 


Body Harness'ları sizinle daha önce de paylaşmıştım, bu senenin ilgi çeken aksesuarlarının başını çekiyorlar. Burada  hem önden hem de yandan duruşu gözüken body harness kolaylıkla yapılabilir zaten resimdeki de el yapımı.

 Alın size dünyanın en kolay DIY projesi. İster kolunuza ister boynunuza takın. Son derece pratik, boyunda duruşunu sevdim.

4 yorum:

Yasemin dedi ki...

Ozellikle ilk kolyeyi cok sevdim.

makyajblogum dedi ki...

Hepsi şahane tatlım, fermuarlı kolye inanılmaz sen söylemesen anlamazdım fermuar olduğunu :D Body harness ise şahane, çok şık duruyor!

Evy dedi ki...

kolye ve kupelere bayildim!
http://maffionista.blogspot.com/

Your style is your signature dedi ki...

Lulu ve Evy , beğenmenize sevindim :)

Makeupwithstyle; tatlım ben o fermuarları çok seviyorum ama küçük bir deneme yapıp elime yüzüme bulaştırdım vazgeçtim :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...