4 Ağustos 2011 Perşembe

"Make a Wish" Kolye


Dogeared isimli marka zaman zaman farklı versiyonları çıkan uğur getirdiğine inanılan/inanılmak istenen takılara bir yenisini eklemiş ve yukarıda görülen kolyeleri çıkarmış. Rivayet şudurki; Kolyeyi takarken bir dilek dilemek gerekiyor , ne zamanki kolye aşınıp eskiyor dileğiniz kabul oluyor. :) 

Firmanın kendini tanımlayış şeklini ise çok sevdim ; A Company of Wishes
   " Dogeared is a family of products that capture the magic of words, symbols, wishes and dreams."


 Elbette ben bunu dilek kolyesi olmaktan çok sevimli bir aksesuar olarak görüyorum ama kabul edelim hepimiz zaman zaman bazı şeylerin uğur getirdiğine inanırız sanırım bu kolyeler de bu duygularımızı iyi bilen üreticilerin buradan yola çıkarak oluşturduğu ürünler.

Onlarca çeşide ve ayrı ayrı konseptlere sahip bu kolyelerin arkadaşlık,başarı,şans,aşk gibi versiyonları var. Fiyatı 26-30 $ arasında ama Çinli dostlarımız bunun da ucuzunu üretmiş ; 

Bu ebay  satıcısından kargo ücreti ödemeden  2.99$'a bu kolyelerden birine sahip olabilirsiniz.İnanıp inanmamak size kalmış :) 

8 yorum:

melodyofcolors dedi ki...

valla güzel fikir hem ben inanırımda böyle şeylere çok beğendim :)

Unknown dedi ki...

evet çok sevimli :))

Your style is your signature dedi ki...

Melody of colors ; hehehe inanırsın bilirim ^.^ alalım sana bir tane!

Bonbon; ben ce öyleler ! :)

modafobik dedi ki...

Çinliler el atmasa şaşardım hehe :D Ama ilginç bir olaymış dur bi ebaye bakasım geldi :))

Your style is your signature dedi ki...

Seviyorum ben Çinlileri ya! Sektöre hareket katıyorlar :D

Evy dedi ki...

aaah cok guzelmis!
http://maffionista.blogspot.com/

makyajblogum dedi ki...

Bayıldım ben bu fikire! bende böyle şeylere inanırım :) Tam benlik,özellikle minik yıldızı olanı çok sevdim :)
Ehehe çinli dostlarımızı seviyorum yaa herşeyin ucuzunu yapıyorlar! Hatta en son IKEA'yı taklit etmişler, ambleminden konseptine kadar aynı IKEA, ama ismi farklı birşeymiş, duyunca çok güldüm :D

Your style is your signature dedi ki...

Ben bu Çinlilerden herşeyi beklerim yapalar :D hayır bir de utanmazlar, yani madem yapıyorsun aynısını adını bari değiş dimi ama :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...