6 Ağustos 2011 Cumartesi

Taç(lar) Süsledim Ben ! DIY

uzun zamandır üretkenlik ve yaratıcılık  adına çalışan tüm hücrelerim tatile çıkmıştı , geçici olarak bir haftalığına geldikleri zaman da bu iki taç ortaya çıktı , ama sonra hücreler çalışmaya yine ara vermiş olucakki tüm hevesim kaçıverdi.



İlki için siyah ve gri keçe , çiçeklerin mine kısmı için iki ayrı boyutta boncuk ve inci , çiçek kenarı için bordo saten kalın kurdela ,  kenar kısmı için siyah su taşı ve süsleme için iki ayrı renk ince kurdela kullandım, sonuçta bu ortaya çıktı :)


Bu taç da diğeriyle benzer malzemeler kullanılarak yapıldı , evdeki/eldeki tüm malzemeleri kullanarak can sıkıntımı gidermek isterken ikinci olarak da bu taç ortaya çıktı. Üzerinde gördüğünüz taşları bir akşam boyunca oturup tek tek yuvarlak kestiğim keçenin üzerine diktim , bir nevi terapi gibi oldu ! 

Bir de yine bu üretkenlik haftası dahilinde ebayden resim kabuşon siparişi verdim , hatta sipariş verirken bir heves fazlaca verdim ! 





Şimdi bu sevimli ve rengarenk kabuşonlar toka, yüzük,küpe,bileklik ve kolye olacakları günü daha doğrusu bir daha canımın birşeyler yapmak istediği günü bekleyecekler :) Dahası 25 tane daha sipariş verdim , 25 renk , küçük sevimli kabuşon!

İşte bunlar da gelecek olan seri, belki onlar elime ulaşınca bir heves yaparım birşeyler, kimbilir.. :) 


6 yorum:

SvGLove dedi ki...

Hucreler calismaya ara vermis:D Hihi cok guldum:D

Canim taclarda bordo kurdela kullanmissin ya sahane olmus! Ozellikle 2.'ye bayildim! Gotik bi havasi var ama ben onu sirin sirin kullanirim:D

Kabusonlara ben de heves etmistim, sonra nasil kullanacagimi bilemedigimden hiic bulasmayayim dedim:P
Bakalim senin DIY'larindan sonra fikrim degisebilir belki;)

Your style is your signature dedi ki...

valla vermişler canım , bildiğin gibi değil, malzemeler bana ben onlara bakıyorum tık yok :D

Yok yok hiç Gotik değil fotoğraflardan öyle çıkmış , fırfırlı falan sevimli bişi oldu :)

Ya kabuşonlar tek başlarına çok güzeller ama ne yapıcam nasıl yapıcam bi türlü bilemedim :p bir sürü de örnek incelemedim , bir ara umarım başlıycam bi gazla :p

makyajblogum dedi ki...

Canım bayılıyorum senin bu DIY fikirlerine! Aslında çok istiyorum bende bişeyler yapmayı; toka, kolye, vs vs aslında elim de yatkın sayılır ama nereden nasıl başlayacağımı bilemiyorum! :)

Your style is your signature dedi ki...

Ankarada olsaydın ne güzel birlikte yapardık tatlım :) Madem elin de yatkın evde bulduğun ıvır zıvırlar başla , ben öyle yapıyorum bazen :p Eminim çok güzel şeyler yaparsın canım :)

melodyofcolors dedi ki...

çok güzel olmuş ki bunlarrrr becerikli insanının hali başka oluyo tabi kabuşonları da bekliyorum merakla kimbilir neler yaparsın sen onlardan :)

Your style is your signature dedi ki...

sağol kuzucum:) kabuşonlar ilham perisi bize uğrayana kadar dolabımda durucaklar gibi :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...