1 Nisan 2011 Cuma

Akne ve Leke Azaltıcı Maske / Acne and Scar Reducing Mask

Scroll down for English

Akne ve leke azaltıcı özelliğe sahip bu maske bubzbeauty   isimli youtube kullanıcısının tarifi ve oldukça olumlu yorumlar almış , sonuçlarından memnun kalınan bir maske. Gelelim malzemelere ;

- 1 çorba kaşığı elma sirkesi
-2 çorba kaşığı yeşil çay 
-5 çorba kaşığı toz şeker
- 1 çay kaşığı bal

Yaptığınız bu karışımı 2hafta boyunca kullanabilirsiniz, bu ölçüler ile 3-4kullanımlık maske çıkıyor . 10-15 dk yüzünüzde tutmanız yeterli. Eğer cildiniz hassassa yeşil çay miktarını arttırın çünkü elma sirkesi cildi yakan ve hassas ciltlerde kızarıklığa yol açabilecek bir madde. Ben yeşil çay bittiği için ilk denememi sadece elma sirkesi ile yaptım , kızarıklıklar oldu ama yine de sonucundan memnun kaldım , yeşil çaylı olan tam tarifi ise kesinlikle tavsiye ederim.



The owner of this  acne and scar reducing mask is the youtube user bubzbeauty and the masque has many positive comments.The people are satisfied by the results. Let's check the ingredients;

-1 table spoon of cider vinegar
-2 table spoons of green tea
-5 table spoons of sugar
-1 tea spoon of honey 

This mixture lasts for 2 weeks , these ingredients are enough for 3-4 times of use.It is enough to hold the mask
 on your face for 10-15 minutes. If your skin is sensitive , raise the amount of gree tea because the cider vinegar can cause bleariness on sensitive skins. Since we were out of  green tea at home , I had my first attempt with solely cider vinegar , rednesses occured ,nevertheless I am pleased with the results, but I definitely recommend the one with green tea.


4 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

lekelerde işe ayrıyos bn denerim valla

Your style is your signature dedi ki...

çok iyi yorumlar var hakkında, denemekten birşey çıkmaz hepsi dogal malzemeler kova kadını :)

makyajblogum dedi ki...

Canımmm! Son birkaç gündür fırsat bulup giremiyorum bloglara :) Yeni yazılarını görünce çok sevindim :) Bu maskeyi de deneyeceğim mutlaka, zaten elma sirkesi mucizevi bir ürün, herşeye faydası var :)

Your style is your signature dedi ki...

Ben de yorumunu görünce aynı derecede sevindim canımmm!!!:)

Kesinlikle öyle,hele de düzenli kullanırsak, çok faydalı olucagını düşünüyorum ki elma sirkesi mucizesine inanalardanım :)
Öpüyorum!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...