9 Nisan 2011 Cumartesi

Pukka'dan Seçmeler

Sorry for International readers because  this post is about a local store , so there is no EN version for this post.

Ankara'da olanların bilebileceği oldukça modern aksesuar ve mobilyalara sahip bir mağaza Pukka. Armada'daki mağazanın haricinde bir de Forum'da outlet mağazası var. Bugün gezerken hoşuma giden ürünlerin fotoğraflarını çekmek istedim ama vaktim olmadı , internet sitesinde ürünlerin resimlerinin fiyatları ile birlikte yer aldığını  görünce de beğendiklerimi sizinle paylaşmak istedim.

 49.50 TL.
 79.50TL (Bayıldım!)
 29.50TL
 17.90-19.90TL

Siz de benim gibi vintage & retro sever iseniz bu ürünler tam size göre.Artık hepimizin alıştığı, her biri aynı fabrikadan çıkmış evlerden siz de benim gibi sıkıldıysanız , rahatsızlık verici derecede abartı , taşlı ,süslü , kendinden birşey katılmadan mağazadan eve getirilmiş mobilyalardan hoşlanmıyorsanız bu aksesuarlar evinize size özgü bir hava katabilir. İngilizcedeki "house" ve "home" kavramının  " a house is not home" şeklinde ifade edilen durumundan yola çıkılarak anlatmak gerekirse benim için kendinden bir şey katılmamış ev "home" değil "house" larak kalacaktır , o nedenle sizin evinizi başka evlerden ayırt edecek olanın da aksesuarlar olduğuna inanıyorum :)

Gelelim asıl favorilerime.Provence tarzdan ne kadar hoşlandığımı daha önceki postlarımda da belirtmiştim. İşte Pukka'da tam da benim zevkime göre müthiş mobilyalar var.

 445TL
 2.195TL
 595TL

1095TL
Tasarımları çok şık ve  zarif, vintage dokularıyla Provence mobilyalar bende hayranlık uyandırıyor.Hele de üzerleri cilalı değilse ve hatta hamsa (ki Provence tarzda cila ve parlaklık olmuyor, doğallık güzel şey yahu!)

Sizin de yolunuz Ankara Forum Outlet veya Armada'ya düşerse Pukka'ya bir göz atın derim . Unutmadan %50 indirimi de kaçırmayın :)

4 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Süpermiş canım yaaa bende özellikle mobilyalara bayıldım gerçekten çok zarif duruyorlar!

Your style is your signature dedi ki...

Beğenmene sevindim tatlım , ortak beğenilerimiz çıkınca pek bi mutlu oluyorum :)

Unknown dedi ki...

Armada'ya tek gidiş sebebim işte budur Pukka:) Gerçekten hem uygun fiyatlı hem çok çok hoş mobileya ve aksesuarlar var, evlenmek üzere olanlara duyurulur=)

Your style is your signature dedi ki...

Açıldığından beri ben bi türlü sevemedim Armada'yı ,ama Pukka için gimeye değer ! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...