24 Nisan 2011 Pazar

Mary Katrantzou'nun Süper Kreatif Elbiseleri

Mary Katrantzou'nun desenlerle yaptığı futuristik çalışmaları çok beğeniyorum. Renkleri kullanmadaki başarısı ve farklı desenlerle yarattığı çalışmalar onu bir anda diğer tasarımcılardan ayırıyor.

Yunan tasarımcının modern tasarımlarının esin kaynakları arasında Helmut Newton ve  Guy Bourdin fotoğrafları var. İç mimari harikası gibi gözüken elbiseler hem modern kadının hem de retro severlerin tercihleri arasında yer alabilir oldukça özgün , kendine has parçalar.

Bu sezonki tasarımları için şöyle bir cümle kullanmış Katrantzou ; "Kadını odanın içine koymak yerine, odayı kadının içine koydum".İşte şimdi paylaşıcağım elbise bu postu yazmaya karar verme nedenim , elbiseyi paylaşmadan önce biraz bilgi vermek istedim :) 

Desenlerin ne kadar güzel işlendiğine ve ne kadar uyumlu bir bütün oluşturduğuna bakar mısınız? Hele o birbirinden canlı renkler.. Ben bu elbiseyi wishlistime ekliyorum , hatta mümkünse tüm koleksiyonu da ekleyebilirim! :)

2 yorum:

SoulBodyPause dedi ki...

givenchy 2011 couture kolleksiyonunu andırdı bana. daha renklisi, tam bir görsel şölen :)

Your style is your signature dedi ki...

Kesinlikle görsel şölen :) ben bayıldım!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...