5 Temmuz 2011 Salı

Trend Alarmı: Turuncu Kırmızı Ruj

Kışın iddialı rengi kırmızıya biraz güneş ışığı yansımasıyla yazın yeni trendi olan turuncu kırmızı rujlar ortaya çıktı. Bu yaz kırmızıya çalan turuncular , narçiçeği ,kayısı tonları çok moda. Eğer fazla dikkat çekmek istiyorsanız parlak turuncular tam size göre ama ben mat narçiçeği tonlarını tercih edenlerdenim.

Uzmanlar turuncu tonlu rujların her cilt rengine yakıştığını belirtiyor. Özellikle nude ve şeftali tonlarındaki allıklarla tamamlandığında ortaya tam bir yaz makyajı çıkıyor.Tabi bu arada göz makyajını daha renksiz tutmakta fayda var .

 Kırmızı ve turuncu arasındaki renk skalası oldukça geniş o nedenle bu tonlarda bulabileceğiniz seçenek sayısı da fazla. İşte size bir kaç seçenek ;
-MAC Neon Orange: Adından da anlaşılacağı gibi parlak bir renk.İddialı bir ton.
-YSL #23 Pink Coral : Şeftali tonlarını sevenler için uygun.
-Flormar Supermatte # 206 : Benim gibi hem turuncu olsun hem de abartı olmasın diyorsanız bu mat ruju tercih edebilirsiniz.
-Flormar Pretty # 321 : Mat bir ruj. Şeftali ve turuncu arası koyu tonlu.
-Pastel # 56 : Tam bir yaz turuncusu, rujunuz dikkat çeksin istiyorsanız aradığınız ürün bu.
-Max Factor Color Collections # 21 : Pastel'inki tonuna benziyor. Üsttekilere göre turuncuya en yakın 2 renk Pastel ve Max Factor'ün rujlarında. 


2 yorum:

parfoj dedi ki...

cecile 31 de bu tonlarda. cok seviyorum turuncumsu kirmizilari :)

Your style is your signature dedi ki...

Ben de sevıyorum yaz için çok güzel bir ton :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...