3 Temmuz 2011 Pazar

Haftanın Göze Çarpanları

Bu haftanın dikkat çekenlerine birlikte bakalım mı?

Kate Middleton Kanada seyahati için lacivert dantel bir Erdem elbise tercih etmiş.Resort Koleksiyona ait bu elbiseyi de nude ayakkabı ve çanta ile tamamlamış. Her zamanki gibi çok şık.Görünen o ki Erdem , Hollywood pek çok Hollywood yıldızının favorisi olmasının yanında Kraliyet ailesi için de tercih edilen bir marka haline geldi. Kate Middleton son zamanlarda tanınmış markaların tasarımlarıyla boy göstermeye başladı nedeni ise başta Birleşik Krallık modacıları olmak üzere pek çok tanınan marka ile kendisini giydirmesi için anlaşma yapmış olması.  

Givenchy Sonbahar reklam kampanyasının yüzü olan Naomi Campbell  Givenchy Couture çiçekli su yeşili ve somon gibi birbiriyle çok uyumlu renklerden oluşan bir elbise ile Prens Albert ve Prenses Charlene'in düğününe katılmış.Elbise ten rengine çok yakışmış. Şapkayı da çok beğendim.

 Kate Moss ve Jamie Hince 'in nikah töreni de bu haftanın dikkat çeken olaylarından. Moss John Galliano tasarımı vintage, krem rengi ve işlemeli bir elbise tercih etmiş.Duvağını beğenmesem de elbiseye bayıldım.Gelinlik olarak sade fakat elbise olarak çok şık bir tercih. Ne yapsa olay olan Moss'dan daha iddialı bir gelinlik beklemiştim , şaşırdım, ama iyi yönde!


 Hem dantel, hem beyaz  , hem çiçek işlemeli! İşte benim için mükemmel üçlü ! Katy Perry'nin elbisesi hem tam yazlık  hem de senenin trendlerine uygun. Tek uygun olmadığı şey ise bisiklet sürmek :) Bir de Perry'nin bu saçlarına hala alışamadım , beğenemedim, siyah hali ne güzeldi ama. 

Fergie Wireless Festivali'ndeki "Uzay Çağı" esintileri taşıyan elbisesiyle bence göz kamaştırıcı gözüküyor. Sahne kostümlerinde Beyonce ve Fergie'nin tercihlerini çok beğeniyorum. Siyah ve altın rengi uyumu elbiseye ne kadar da hoş bir hava katmış .Sahnede Beyonce,Lady Gaga,Shakira gibi ünlü isimlerden özenip komik duruma düşen, abartı ve özentiden öteye gidemeyen ünlülerimize örnek teşkil etsin.Lütfen.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...