12 Temmuz 2011 Salı

90'lar mı Dediniz? Ben Almayım!


80'li yıllarda doğan pek çok insan gibi ben de 90'ların müziğini, dizilerini, çizgi filmlerini çok severim.Ama gelin kabul edelim 90'lar moda açısından pek de içaçıcı bir dönem sayılmaz. 1950'ler 1960'lardaki elegan havanın aksine 90'lar bir o kadar asi bir o kadar salıvermiş," bir jean bir t-shirt" 'ün yettiği, kovboy botu ve süper boy kazakların hüküm sürdüğü  bir dönemdi. Bu senenin trendlerinden neon renkler de 90'ların  göze çapan trendiydi.

Bugünlerde  ünlüler arasında 90'ların bir diğer trendi olan "kesik üstler" epey rağbet görüyor. Moda her 20-30yılda bir kendini tekrar eder  derler ya, hani anneannelerimiz , babaannelerimiz "aman kızım atma bi süre sonra bunlar yeniden moda olur!" diye hala evlerinde eskiden kalma paltolar, gözlükler,çantalar saklarlar , sanırım bu sene de üzerinde 20 yıl geçmesiyle 1990'lar yeniden kendini gösteriyor(Çok da lazımmış gibi!). 


Rihanna, Victoria Justice gibi ünlüler 90'ların kısa üst trendine çoktan kendini kaptırmış.Gelgelelim dönemin pek çok moda akımı gibi kısa üstler de benim açımdan pek de şık değiller.



Evet siz ne dersiniz 1990'ların moda akımları ve kısa üstler size uygun mu, yoksa siz de benim gibi uzak durmayı tercih edenlerden misiniz?

4 yorum:

SvGLove dedi ki...

Kisa ustler ve bol kazaklar 90lardan diye dusunmemistim ama ben sevenlerdenim canim;) Ozellikle kisa ustler:) Ah bir de gobegim olmasa:P

jasmine,cherry,black dedi ki...

bende almayayim bazen annem arara buluyo eski tuksek bel igrenc kotlarimi nasil giyiyomusuz biz onlari yaaa boggghhh


http://modabulmacasi.blogspot.com/

makyajblogum dedi ki...

Canım çok tatlısın :) Çok güldüm bak bu moda akımını hatırlayınca...bende de vardı böyle birkaç kısa üst, sanki çok şık olmuş gibi giyiyordum :) şimdi ise sadece gülüyorum! Artık bana da hitap etmiyor, sanırım o dönem herkes böyle giyindiği için gözüme daha "normal" görünüyordu :P öpüyorum :*

Your style is your signature dedi ki...

SvGLove ; yok canım sevemedım sevemiycem ben anlasıldı :)

modabulmacası ; evet ya o ne korkunç kotlardı öyle! düşüke belin cıktıgına şükür ! :)

makeupwithstyle; tatlım o zaman herkes yapınca dikkat çekmiyordu ama şimdi 90'ların dizilerini falan izledigimde inanılmaz gelıyor :D bir de ispanyol paça pantolon ve ispanyol kol gömleklerim vardı akıllara zarar! öpüyorum cok :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...