4 Temmuz 2011 Pazartesi

"Dizi Bitti Saçımı Değiştirdim" Sendromu

Sezon boyunca severek izlediğimiz dizilerin oyuncuları sezon içinde saçlarını değiştirememelerinin hıncını sezon sonu çıkarıyorlar ve diziler sona erer ermez  imaj değişikliğine gidiyorlar.İşte bunlardan üçü;

Leighton Meester Before vs After
Gossip Girl'ün güzel yıldızı kahkül kestirmiş ve ortaya gayet sofistike ve hoş bir model çıkmış. Önceki hali ve sonraki hali arasında tercih yapmak çok zor çünkü her ihtimalde çok güzel! Ama sanırım öncekini seçiyorum.


 Chord Overstreet Before vs After
Sıradaki isim benim eeeeeeeeeeeen sevdiğim dizi Glee'nin Sam'i Chord Overstreet. Hani ismi yazmasa Cory Monteith (Finn) sanıcam! Bu nasıl bir değişiklik? Eskiden İskandinav ülkelerinden birinden gelmiş gibi görünüyordu, bana Overstreet Norveçliymiş deseniz hiç yadırgamaz inanırdım.Saçı kesilip bir de orjinal rengine boynanınca  ne kadar da etkileyici olmuş. Kesinlikle sonraki hali diyorum.


 Dianna Agron Before vs After
İşte  Glee oyuncularından biri daha ; Dianna Agron.Uzun sarı saçları ile özdeşleşen Agron saçlarını Bob modelde kestirdi hatta kesim görüntülerini de videoya çekerek hayranlarıyla paylaştı. Glee takipçilerinin bildiği gibi sezonun son bölümünde de yeni saçıyla izleyicinin karşısına çıktı.
 İlk resimdeki haline bakarak önceki de sonraki de güzel diyebilirdim ama ikinci resimde o kadar özensiz gözüküyorki kesinlikle öncekini tercih ediyorum.

Siz ne dersiniz? Önceki halleri mi sonrakiler mi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...