23 Mayıs 2011 Pazartesi

Daha Ucuz Alternatifi / Chanel 505

Bugün gitmeden son bir kaç şey almak için Watson'sa uğradım. Bu arada sepete bir kaç tane de tırnak ürünü atmaktan kendimi alamadım :) Flormar'ın "No more break" tırnak güçlendiricisini aldım(çünkü tırnaklarım son zamanlarda katmanlarına ayrılmaya başladı!). Oje olarak da gözüme Golden Rose'un yeni serisi Fantastic Color'lar çarptı .

Chanel'in meşhur 505'ine tıpatıp benzeyen 2 renk ojesini aldım. Elbette fiyat olarak "kesinlikle" daha ucuz alternatifi :) Watson'sta satış fiyatı 2.99TL .

Ojelerin rengini görmeniz açısından fotograf çekmeyi çok isterdim ama bu giderayak aceleyle hazırlanmış bir post olduğu için malesef çekemedim. Her nasılsa nette de bulamadım! Ama katalogda yer alan haliyle gösterebilirim :)


173 numara koyu kahverengi gibi dursa da aslında rengi Chanel 505'e daha çok benziyor şişede ve tırnakta . Döndükten sonra bu postu editleyip hem rengini hem de tırnaktaki duruşunu sizlerle paylaşırım , bu biraz aceleye geldi :)

Şimdilik hoşçakalın diyorum , haftaya görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...