13 Mayıs 2011 Cuma

Balo Sezonu Açılsın !

Balo sezonunun yaklaşması ile pek çok arkadaşımı tatlı bir telaş sardı ,son zamanlarda sık sık  benden fikir istediklerini görünce bu konuda bir post hazırlayıp fikirlerimi paylaşmanın bu dönemde baloda ne giysem,saçım nasıl olsa diye telaş içinde olan diğer insanlara fikir verebileceğini düşündüm.

BEN NE GİYERDİM?
- Öncelikle balolarda yapılan hataların başında 20'li yaşların başında genç kızların 50'sinde gibi giyinmesi olduğunu düşünüyorum. O yüzden abartıya kaçmazdım. Sade ama şık bir elbise seçerdim.
- Detaylarda boğulan bir elbise giymez, dikkati tek bir noktaya toplardım.
-Tercihen tuvalet veya uzun elbise  giymezdim , eğer giyiceksem balık modelli bir elbise tercih ederdim.
- Asimetrik kesim , tek omuz veya sırt dekoltesi öncelikli tercihlerim arasında yer alırdı. 
-Kırmızı gibi iddialı  renklerden kaçınırdım. Siyah ilk tercihlerim arasında yer almazdı . Coral tonlar, uçuk pembe, pudra, krem ve gri gibi daha hafif renkleri giymek isterdim.
- Straplez giyersem şık bir kolye ile tamamlardım, takı konusunda abartıdan kaçınırdım.
-Ayakkabı olarak hoş bir sandal seçer , çanta olarak ise  mutlaka elbise ile uyumlu hoş bir  clucth alırdım. 

Şimdi gelelim beğendiğim , örnek teşkil edebilecek kıyafetlere;
 
 Olivia Wilde'in elbisesi hem renk hem de model olarak şahane. Kumaşın dokusu süper, omuz detayı çok şık , bel kısmı çok güzel oturmuş , göğüs dekoltesi de çok hoşuma gitti. Hiç düşünmeden balomda giyebileceğim bir elbise.

 Mor rengi hiç sevmem ama elbisenin modeli , göğüs kısmı ve drapeleri çok hoş . Bu da favorim olabilecek bir model. Heleki rengi beyaz, krem veya  pudra olsaydı tam anlamıyla harika olurdu.

 Ben baloda illa tuvalet giyilmesi gerektiğini düşünenlerden değilim.Artık ünlüler bile Kırmızı Halıda daha sade elbiseler tercih ediyor. O nedenle Little Black Dress konseptine herzaman açığım , her ortama ayak uydurabilen LBD bence balo için de uygun bir ihtimal olabilir.

 Şunun güzelliğine bir bakar mısınız? Antik Yunan Tanrıçalarını andıran şahane bir elbise.Göğüs altı drapesi ve omuz işlemelerindeki taşlar mühiş! Renk deseniz tam benlik. Giyerdim,Giyerdim, Giyerdim !

Kim ne derse desin ben sadelikten yanayım , Selena Gomez'in bu kıyafetini hiç düşünmeden tercih ederdim. Bir arkadaşımın düğününde buna epey benzeyen bir elbise giymiştim. Düğün balo gibi konseptlerde eskisi kadar abartıya kaçılmayan şık elbiselerin daha dikkat çekici olduğunu düşünüyorum.


SAÇIMI NE YAPARDIM?
- Kuaföre gittiğimde "topuz" kelimesini kullanmamaya özen gösterirdim , kimse alınmasın ama Türk kuaförlerinin topuz anlayışı beni endişelendiriyor , modern tasarımlardan çok eski zamandan kalma kuş yuvası modelleri ortaya çıkarıyorlar.
- Romantik saç modelleri seçerdim , özellikle romantik dalgalar, maşalar veya dağınık topuz yaptırırdım.
-Hollywood yıldızlarının Kırmızı Halı'da son yıllarda ne kadar sade saç modelleri tercih ettiğini göz ardı etmezdim,abartılı modellerden kaçınırdım.
-Son zamanlardın trendi olan örgülerle dağınık topuzları birleştirip hoş bir model tercih edebilirdim.

Örneklerde neler varmış bakalım ; 

Favori saç modelim. Hem fresh hem de modern bir görüntüsü var. Abartıdan uzak. 

Hoş bir dağınık topuz. Elbisenin modelini de ortaya çıkartıyor.

Vanessa Hudgens'tan saç konusunda örnek almak lazım, yaşına uygun , güzel saç modelleri seçiyor.


Son olarak 2 güzel model de Taylor Swift'ten. Her ikisi de mutlaka kullanmak isteyeceiğim modeller. Hem romantik hem modern hem de 20'li yaşlar için ideal.

İşte benim balo önerilerim ve tercihlerim. Sizler baloya giderken neler tercih ederdiniz? 




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...