16 Aralık 2010 Perşembe

Kolye İle Yapılası Kombinler

Dün almadığım ve pişman olduğum (yorumlarınızla sizin de desteklediğiniz ve sonucunda daha da pişman olup almaya karar verdiğim !) kolyeyi hatırlıyorsunuzdur. Bugün Mandy Moore'un bir elbisesinin üzerinde tarzı o kolyeye benzer bir kolye gördüm.

 (hatırlamayanlar ve bilmeyenler için)

Moore Frankie & Alice in Hollywood Premier'inde boyun kısmı kapalı bir Robert Rodriguez elbiseyi hareketlendirmek için  kullanmış. Casadei booties ve siyah ince çorapla da kombini tamamlamış. Dümdüz & sade bir elbiseyi tamamlamak için bence bu tarz kolyeler oldukça güzel bir seçenek.  Gündüz gömleklerle yapılabilecek  kombinlerin dışında akşam da şık bir elbiseyle kullanıldığında oldukça güzel sonuçlar verebilecek bir aksesuar.

Şimdi gelelim benim kombin önerilerime ;
Ben de 4 ayrı modelde  üst &pantolon kombini oluşturdum. Kombinlerde kullandığım kolyeler kıyafetlere uygun diye seçtim ama az çok birbirine model olarak benziyorlar. İlkinde bir gömlekle , ikinci büstiyerle,üçüncü de triko ile 4üncü de ise bir blüzle kombiledim. Görüldüğü gibi her türlü kıyafet ile uyumlu ister spor ister daha gösterişli  bir görüntü elde etmek için uygun aksesuarlar.

Peki ya Moore gibi elbiselere renk katmak için kullanmak istersek?

İşte burda da onun için hazırlanmış kombinler var. Hem triko elbiselerle hem de abiye elbiselerle kullanıma uygun.Tek renkli & sade elbiselere ayrı bir şıklık katıyor. Strapless kıyafetler içinse biçilmiş kaftan :)

Hazır kolyeleri de almışken kombinler üzerinde düşünmenin tam sırası !

2 yorum:

makyajblogum dedi ki...

A-ha! Kombinlerini özlemişim :)Gerçekten düz ve sade bir bluzu veya elbiseyi kolyeler bir anda nasıl şık hale getiriyor! :) Şu sondaki resimlerde ortada duran kolyeye bayıldım!(Bir de sarı elbiseye bayıldım! :))
Sen mutlaka o 3. kolyeyi de al canım, içinde kalmasın!

Your style is your signature dedi ki...

çok teşekkür ederim!!yaparken de aklıma sen geldin zaten :) önce sadece Moore'un elbisesini paylaşıcaktım sonradan aklıma sen geldin kendi kombinlerimi de yaptım :)

ortadaki o kolye tam juicy couture kolyelerine benziyor çok sevimli :)

evet canım haklısın alıcam bugün zaten hemen!!! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...