4 Mart 2012 Pazar

The Body Shop Chocomania


Evdeki Body Shop ganimetlerini anlatmaya devam :) Bu seferki ürünümüz Body Shop'ın bu sezon ürettiği kokusu ile beni benden almış olan Chocomania serisinin sabunu. 

Sabunlar doğumgünümde bana yukarıdaki paket ile hediye edildiler.(Arkadaşlarım beni iyi analiz ediyorlar sanırım!) Gerek ambalaj gerekse açıldığında dışarı yaydığı koku sizi bu paketten çıkanın  sabun değil lezzetli birer çikolata olduğuna ikna ediyor! İnanın bana ediyor! Pek çok kez birini alıp yememek için kendimi zor tuttum! O kadar şeker bir kokuya sahipki serinin isminin hakkını veriyor yarattığı etki ile.

İçinde peeling etkisi yaratacak parçacıklar var, ellerimi bu sabun ile yıkamak bana çok keyif veriyor, elde bıraktığı koku da çok hoşuma gidiyor.


 Bunlar da serinin diğer ürünleri. Çikolata severlere önerimdir, kaçırmadan bu seriye bir göz atın :)


3 yorum:

makyajblogum dedi ki...

Bayılırım canım çikolatalı herşeye, bunların da enfes koktuğuna eminim...bu seride bir ara indirim vardı ama kaçırdım :(

BÜTÜ dedi ki...

harikalar gerçekten :)

Unknown dedi ki...

Şu body shop mafetti bizi ya :))Ben de gerçekten sabunlarına mumlarına bayılıyorum.Ama oturduğum yerde satılmıyo malesef,ben de kuzenimden istiyorum,o bana alıyor :))
Çok tatlı bir blogun var,severek takip ediyorum.Bana da beklerim.Sevgiyle kal :))
http://aslismakeupbeauty.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...