19 Şubat 2012 Pazar

DIY Aşk Düğümü Kolye

Gemici düğümlerini sever misiniz? Ben çok severim, özellikle kordon kullanılarak yapılan gemici düğümlerinden çok güzel takılar ortaya çıktığını düşünüyorum. 


Anthropologie'de  bu kolyeyi görünce hemen DIY projesi olarak rahatça uygulanabileceğini düşündüm .


Düğümün nasıl yapıldığına gelince, burada aşama aşama nasıl yapıldığını anlatan bir şablon mevcut, diyorsanız ki yok ben öyle resimlere bakarak anlamam , işte size videolu anlatım;



Gemici düğümlerinden pek çok alternatif üretilebilir, burayı incelediğinizde karşınıza çıkacak olan düğümleme çeşitlerine inanamayacaksınız. TyingItAllTogether 'ın youtube kanalından düğümlerin yapılışını izleyerek öğrenebilir, siz de kendi aksesuarlarınızı yaratabilirsiniz.


2 yorum:

SvGLove dedi ki...

Tatliim sen donmussun! Uzundur kumanda panelimde gormemistim seni! Ne iyi oldu geldin, buralari yine ilginc konularla senlendirdin;)
Ben DIY'i denemezsem olmaz di mi;) Denerim kesinlikle! Adi guzel bi kere;)

Yasemin dedi ki...

Gemici düğümleri renkli renkli olunca daha da güzel olmuşlar, bence cok güzel fikir denemek lAim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...